Asus ממשיכה לחדש עם כונן אופטי דק במיוחד

Extreme Slim External DVD-RW

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

ASUS Extreme Slim External DVD-RW


חברת ASUS משיקה בישראל כונן DVD-RW חדש, מדגם Extreme Slim External, המשלב בין עיצוב אסתטי (דק במיוחד) לבין יכולות מתקדמות של כונן אופטי, לביצועים מקסימליים בקריאת וכתיבת DVD.
הכונן של אסוס מיועד למשתמשים במחשבים ניידים ומעוניינים בפתרון פשוט, המבוסס על USB בלבד וללא צורך בחיבור לחשמל.



מושלם לניידות
ה Extreme Slim External DVD-RW של אסוס משאיר מאחוריו את העיצוב המגושם והגודל של צורב חיצוני ומדגיש את המסר שהחברה שמה על עיצוב חדשני ומתקדם.
הכונן המרובע החדש- דק וקומפקטי ומציע גישה מרעננת. הוא מאפשר סביבת עבודה וסביבת משחקים נוחה ונעימה, עם מוצר קל ונוח במיוחד.
הכונן הופך כל מדיה אופטית לנגישה, ללא מאמץ, תוך שהוא נכנס בקלות לכל תיק.
כונן Extreme Slim External DVD-RW מציע רמה גבוהה של ניידות, עם עובי של 14 מ"מ ומשקל נמוך במיוחד. הוא מאפשר לקרוא ולכתוב תקליטורי DVD לכל מחשב המריץ חלונות ושימושי במיוחד למשתמשי נטבוק, שאינם כוללים כונן אופטי פנימי.

דק ושימושי
למרות המימדים הקומפקטיים שלו, מציע הכונן החדש של אסוס את המגוון המלא של אפשרויות לטיפול במדיה אופטית, ללא פשרות באמינות.
הוא מאפשר לכתוב ולקרוא תקליטוריDVD ו CD, עם תמיכה בכל התקנים המובילים כיום. הכונן בנוי מאלומיניום מוברש מה שמעניק לו מראה סטייליסטי ואלגנטי.



פשטות מיידית
בכדי להשלים את הקומפקטיות והניידות של הכונן, משתמש ה Extreme Slim External DVD-RW בחיבור USB 2.0, שפועל על כל מחשב, המריץ חלונות, באמצעות Plug & Play, כך שאין צורך בדרייברים, התקנות או במתאם חשמל מגושם.
הכונן מקבל את המתח שלו ישירות מהמחשב דרך כבל ה USB המצורף ומאפשר למשתמשים להפעיל אותו גם בסביבות בהן שטח העבודה מצומצם.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק עם אחריות בינלאומית לשנה של וויז'ואל.



WeSell רשת שותפים



חזרה לג'אדג'ט

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח