גולשים בכל מקום: HP ומותג הסקי Rossignol משיקים מחשב נייד במהדורה מוגבלת לחובבי גלישה וטיפוס הרים

למחשב שני דגמים אופנתיים ייחודיים - לנשים ולגברים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

HP Pavilion dv6 Rossignol Special Edition


מפגש פסגה בין מובילת שוק המחשוב האישי HP ומותג הסקי המקצועי Rossignol הוביל ליצירת מחשב נייד בעל אופי ייחודי ואופנתי - HP Pavilion dv6 Rossignol Edition - המוצע בשני דגמי משנה שתואמים לקווי מותג הסקי: Attraxion VIII Echo לנשים ו-Freeride S7 לגברים. לכל דגם מצורף גם שרוול נשיאה אקסקלוסיבי תואם.

אבל לא רק עיצוב המחשבים נוגע בפסגות ההרים, אלא גם תוכנם: מעבדי Intel Core i5, זיכרון מהיר DDR3 בנפח של עד 8GB וכונן קשיח בנפח של עד GB640, מבטיחים למשתמש את פסגת הביצועים. מסך HD רחב 15.6 אינץ' בטכנולוגיית LED וכונן DVD אחראים על חווית תצוגה מנצחת, ופסגת השמע מושגת בזכות רמקולים מבית Altec Lansing בטכנולוגיית Dolby מתקדמת.

בצד התוכנה, כוללים המחשבים את כלי עיבוד התמונה והווידאו Adobe Photoshop Elements ו-Adobe Premier Elements, כך שהמשתמשים יכולים לחלוק חוויות ממסלולי הגלישה עם חברים ברשתות חברתיות בקלות, במהירות ובאיכות גבוהה.



HP Pavilion dv6 Rossignol Special Edition

את החוויה מעצימים מוצרים משלימים (ברכישה נפרדת) ובהם עכבר אופטי, סוללה לשימוש ארוך במיוחד ואוזניות, שעוצבו בהתאם לקווים האלגנטיים של מחשבי HP Pavilion dv6 Rossignol Edition.

החיבור של המחשבים הניידים להרים ולטבע מתבטא גם בתהליך הייצור שלהם - מארזי המוצרים מיוצרים מחומרים ממוחזרים ומודפסים בצבעי סויה ומים לשמירה על הסביבה.

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת מחשוב אישי ב-HP ישראל, מסר כי "חובבי ההרים והסקי מחפשים תמיד אחר דרכים חדשות לבטא את עצמם ואת התחביב שלהם. הטכנולוגיה מוצאת ביטוי היום בכל אספקט של ספורט הסקי, ולכן היה זה אך טבעי להרחיב את האתוס ואת העיצוב של Rossignol ליצירת מחשבים ניידים, שמשלבים בין מראה מיוחד, עוצמת מחשוב וכלי תוכנה שמאפשרים לגולשים להיות מחוברים לחבריהם בכל מקום".



מחשבי HP Pavilion dv6 Rossignol Edition יהיו זמינים ברשתות השיווק החל מחודש ינואר 2011, במחיר מוללץ לצרכן של החל מ-4,599 ש"ח.




WeSell רשת שותפים



חזרה לג'אדג'ט

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח