לוג'יטק משיקה תופים וגיטרה ל- Guitar Hero

Logitech Wireless Drum Controller ו-Logitech Wireless Guitar Controller הוסמכו למערכת הבידור הממוחשבת של Playstation 3

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Wireless Guitar Controller

עכשיו אפשר ליהנות באמת מהנגינה ב-Guitar Hero®: לוגי'טק השיקה היום את Logitech® Wireless Drum Controller ו-Logitech® Wireless Guitar Controller עבור מערכת הבידור פלייסטיישן 3 (PS3™) באירופה.
שני הבקרים האלחוטיים החדשים, המוחזקים ברישיון על-ידי Activision Publishing, Inc.
עבור מותג Guitar Hero עטור הפרסים, מצוידים בראשי תוף ייחודיים עם שפה שקועה בבקר התופים ובעץ סיסם וקווי-אצבוע עשויי מתכת בבקר הגיטרה.

"אין תחושה טובה יותר מאשר להיות מצויד בכלי הנגינה הטובים ביותר כשאתה הולך לחבר שלך לג'אם עם ה-Guitar Gero," אמר רובן מקרג'י, מנהל שיווק מוצרי המשחקים בלוג'יטק.
"תכננו את התוף והגיטרה במיוחד לחוויה זו.
שני הבקרים האלחוטיים, שעוצבו מתוך מחשבה על PS3™ מספקים את הנופך המוזיקלי שחשוב כל כך למשתמשים."



בקר התופים האלחוטי
בקר התופים האלחוטי של לוגי'טק מצויד בשלושה ראשי תופים ניתנים לכיוון ובשתי מצילות. כל אחד מהאביזרים ניתן לכיוון כך שיהיה בהישג יד בהתאם לסגנונו של המשתמש ובכך מאפשר לו או לנגן מהר טוב יותר.

Wireless Drum Controller

בקר התופים האלחוטי של לוג'יטק מציע חוויית נגינה ייחודית עם ראשי תוף שקטים המגיבים היטב ומספקים תחושה חיונית, אינם מסיטים את תשומת הלב מהמוזיקה ומאפשרים לנצל את התכונות החדשות ביותר במשחקי Guitar Hero.

במוצר חדש זה, לוג'יטק הרחיקה לכת מעבר להעתקת ראשי תופים אופייניים. בקר התופים האלחוטי בנוי עם שפה שקועה המקלה על צבירת נקודות ומונעת פגיעות שגויות. עכשיו אתם יכולים לתת את כל מה שיש לכם, עם דוושה בעלת משטח מפלדת אל-חלד וקפיץ מתכוונן המספקים חווית תיפוף עמידה מאוד ותגובתית.

עם סוללת AA המספקת עד 50 שעות, בקר התופים האלחוטי מאפשר לבצע קונצרט שלם של להיטים, כולל ההדרן.

בקר התופים האלחוטי של לוג'יטק קל מאוד להרכבה ומתקפל למארז שטוח בתוך שניות.
תוך דקות ספורות מפתיחת המארז אפשר כבר להתחיל לנגן ולארוז הכל בקלות כשהחגיגה נגמרת, ללא צורך בעוזר להרכבה, פירוק וסחיבת הציוד.



בקר הגיטרה האלחוטי
בקר הגיטרה האלחוטי של לוג'יטק ל- PS3™ עשוי מחומרים אותנטיים, לרבות צוואר גיטרה מעץ אדר (מייפל), גוף גיטרה מעץ סיסם שחור וקווי אצבוע ממתכת.
בקר הגיטרה האלחוטי בנוי כיחידה אחת עם קימורים, כפי שמעדיפים רבים מנגני הגיטרה רוק המובילים בעולם.
כדי להפחית את רעש הלחצנים, לוג'יטק משתמשת בטכנולוגיית כיפות גומי על בקרי לוח האצבוע. זהו אותו חומר המשמש את החברה בייצור המקלדות עטורות הפרסים שלה.
בקר הגיטרה כולל גם גשר רגיש למגע על צוואר האצבוע כדי לאפשר הוספת טפיפות על המיתרים.

לשיפור הנוחות של המשתמש, בקר הגיטרה האלחוטי החדש של לוג'יטק מאפשר לנגן במרחק של 9 מטרים מהקונסולה ולהיראות טוב תוך כדי הגינה הודות לגימור שחור חלק משולב במגן שחור בוהק עבור מערכת ה-PS3.

מחיר וזמינות
לארץ יגיעו המוצרים לקראת סוף השנה במחיר של כ – 2299 ₪.

חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח