אל תאבדו שליטה!

לוג'יטק מציגה את ה-Harmony 700 – שלט מסך מגע אוניברסאלי חדשני המחליף 6 שלטים שונים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Harmony 700

לוג'יטק מציגה את ה-Harmony 700, שלט מסך מגע אוניברסאלי חדשני המאפשר שליטה במגוון של אמצעי מולטימדיה וביניהם טלוויזיה, סרטים, משחקים ומוסיקה, ויכול להחליף עד 6 שלטים יחד.
השלט החדש מספק מענה למיליוני משתמשים ברחבי העולם, המשקיעים זמן וכסף במערכות קולנוע ובידור ביתיות, אך מעוניינים להפעיל את כל היחידות האינטראקטיביות באמצעות שלט אחד.
כמו כל שלטי ה-Harmony מתוצרת לוג'יטק ה- Harmony 700 מעצים את חוויית השימוש במכשירים שונים בו זמנית, ומאפשר שליטה נוחה, קלה ומהירה באמצעות שלט מעוצב בודד.



שליטה במקש אחד
כדי לקבל את המדיה המועדפת במהירות, שלט ההרמוני 700 מאפשר שליטה באמצעות מקש אחד , זאת במקום מספר מקשים או רשימת מקשים מורכבת המעבירה את המשתמש ממכשיר אחד לאחר. בדרך זו המשתמש יכול בחור רק את מה שהוא רוצה לבצע באותו רגע - כגון "לצפות ב-DVD" והשלט 'דואג' לשאר הפעולות.

מסך מגע LCD צבעוני
המסך מספק למשתמש הצצה לאפשרויות הבילוי שלו - למשל, אם המשתמש צופה באותו רגע בטלוויזיה, הוא יכול לראות את האייקון של הערוצים המועדפים עליו, וכך להקל עליו ב'זיפזופ' מערוץ לערוץ מבלי להיכנס לכל ערוץ או לזכור את מספרו.

השלט תמיד מוכן
לשלט יש סוללות מסוג AA הניתנות לטעינה, כאשר כל טעינה מספיקה למספר שבועות ברציפות.



קל לתפעול
קל מאוד לתפעל את השלט, מאחר והוא אינו כולל קוד מורכב. עם זאת, את השלט מפעילים באמצעות תוכנה פשוטה אותה מורידים מאתר לוג'יטק www.logitech.com/MyHarmony ובה מעדכנים את כל סוגי המכשירים האלקטרוניים הקיימים בבית, ומאותו רגע השלט מעודכן בכל הפרטים הדרושים לו לתפעולם.
מדובר במאגר של למעלה מ- 250,000 מכשירי חשמל ואלקטרוניקה המתעדכן בכל יום בפרטי מכשירים חדשים.

מחיר השלט 999 ₪. מועד הגעה: טרם נקבע

חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח