פוינטר מבית שגריר משיקה מכשיר איתור אישי חדש

ה"מיני פוינטר" בצורת שעון מאפשר גם קישור טלפוני ושליחת הודעות טקסט

מאת הודעות לעיתונות.


המיני פוינטר

אילן גולדשטיין מנהל חטיבת פוינטר בשגריר מציין כי "בעתיד המכשיר יעניק פתרון גם למטילים בחו"ל"
פוינטר מבית שגריר משיקה בישראל את המיני פוינטר המשתמש בפלטפורמת הגאוסקיפר (GeoSKeeper™) של חברת אירוטל. מדובר במכשיר תקשורת ואיתור אלחוטי ייחודי זעיר בצורת שעון המספק קשר טלפוני מיידי למוקד מצוקה או לקרוב משפחה בכל עת ומכל מקום.

המיני פוינטר מכיל דיבורית מובנת בשילוב הצגת מיקום למעקב רציף ושחזורי מסלול על גבי מפה אינטרנטית ובגיבוי מוקד פוינטר הפועל 365 יום בשנה, המתמחה ב- Security

המיני פוינטר אשר ניתן לענוד אותו על פרק היד, לתלות על הצוואר או להכניסו לכיס מאפשר לאתר את המשתמש בשעת חירום לצורך מתן סיוע מיידי בעזרת התקן GPS וקישור טלפוני בעת הצורך או לעקוב אחר מסלול הנסיעה, הרכיבה, הריצה וההליכה של המשתמש בזמן אמת.



המיני פוינטר מאפשר למשתמשים ליצור קשר טלפוני ללא חיוג בעזרת לחיצה על כפתור אחד לצורך קישור עם אנשים שיוכלו לסייע במקרה הצורך, מוקד חירום או כוחות הצלה.
בנוסף ניתן ליזום שיחה למספר חירום גם כאשר המכשיר כבוי, להתקשר לעד 3 מספרי טלפון נוספים בלחיצה על כפתור בודד (לחצן חיוג מהיר), לשלוח הודעות טקסט כתובות מראש למספרי החיוג המהיר כגון: "מבקש עזרה", ולקבל שיחות.

המכשיר פועל בכל רשת GSM מדור 2.5 ומעלה, בכל מקום בו קיימת קליטה סלולרית. בנוסף, המכשיר מחייג למספר חירום ארצי (100 – מוקד משטרה) גם כאשר כרטיס ה- SIM אינו מותקן או תקול.
המכשיר תוכנן במיוחד כדי לתת מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות החל מרוכבי אופניים ואופנועים, מטיילים, אצני מרתון, הלכים והעוסקים בספורט אתגרי, נושאי תפקידים רגישים כשופטים וגם אוכלוסיות הנמצאות בסיכון, כגון קשישים, חולים, נשים מוכות וילדים.



אילן גולדשטיין מנהל חטיבת פוינטר בשגריר מציין כי פוינטר עושה הכל על מנת להרחיב את מגוון שירותיה לקהלים השונים.
מדובר במכשיר אשר יאפשר לעונדים אותו ולסובבים אותם שקט נפשי. "בעתיד המכשיר יעניק פתרון גם למטיילים בחו"ל (להורים מודאגים) לכשתושלם התשתית למפות בינלאומיות " בנוסף, במסגרת השקת מכשיר האיתור האישי החדש תערוך החברה שיתוף פעולה עם חברת האופניים "מצמן את מירוץ" ובה תמכור מצמן בלעדית את המכשיר לתחום האופניים.

מחיר: 1700 ₪.
אופציות לדמי מנוי:
1. 70 ₪ הכוללים את שירותי המוקד ופתיחת מעקב אישי באתר פוינטר.
2. 50 ₪ דמי מנוי למעקב אישי באתר פוינטר.
3. 30 ₪ לשירותי מוקד.

חזרה לגאדג'ט

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח