אלביט מערכות עם הפנים להודו ולצ'ילה – מציגה בשתי תערוכות בינ"ל חשובות: Defexpo בהודו ו- FIDAE2012 שבצ'ילה

Elbit Systems Long View CR

27 במרץ 2012.

בהודו מציגה החברה את מגוון פתרונות הארטילריה וחושפת את Long View CR – מערכת תצפית קומפקטית המיועדת למשימות מודיעין מיוחדות ביום ובלילה וניתנת לנשיאה על גב החייל

בצ'ילה מציגה אלביט מערכות מגוון פתרונות אוויוניקה מתקדמים


בימים אלה, מציגה אלביט מערכות בשתי תערוכות בינלאומיות חשובות המתקיימות בשני שווקי ענק: תערוכת Defexpo שבהודו, שם חושפת החברה מערכת תצפית חדשה וקומפקטית בשם Long View CR, ותערוכת FIDAE שבצ'ילה, שם שמה החברה דגש על פתרונותיה המתקדמים בתחום האוויוניקה.

מערכת התצפית הייחודית Long View CR הינה מערכת קלת משקל במיוחד (כ-12 ק"ג בלבד), והיא מיועדת למשימות מודיעין מיוחדות ולהגנה על הגבולות. לצד המערכת החדשה, מציגה אלביט מערכות בתערוכה בהודו את מגוון יכולותיה המתקדמות בסגירת מעגלי אש, בדגש על יכולות הארטילריה כדוגמת מערכת ה"קרדום", ומערכות הארטילריה המתנייעות ATMOS ו-ATHOS.

Elbit Systems Hermes 900 multiple sensor system

כמו כן מציגה אלביט מערכות בהודו את נבחרת המל"טים מתוצרתה – משפחות ה"הרמס" וה"סקיילארק" המשרתות צבאות רבים ברחבי העולם ובכללם צה"ל, ואת מערכת ההגנה EoShield המספקת הגנה של 360 מעלות למגוון רכבים.

מיצג נוסף בתערוכה מוקדש למערכת התקשו"ב (תקשורת, שליטה ובקרה) Dominator® IICS המספקת לכוחות השונים התמצאות סביבתית גבוהה תוך קיצור תהליך סגירת מעגל האש, בשילוב מגוון מערכות התצפית והתקשורת המתקדמות מתוצרת החברה. בצ'ילה מציגה החברה את מגוון יכולותיה המוכחות בתכנון, ייצור ואינטגרציה של מערכות אוויוניקה מתקדמות במגוון פלטפורמות:

• יכולות השבחה ומודרניזציה של ה-F-5 עבור חיל האוויר הברזילאי.
• "קוקפיט הזכוכית" – מסך נגיעה מרכזי מהפכני לתא הטייס, המאפשר לטייסי מטוסי ומסוקי קרב, כמו גם טייסים בטיסות אימון ותובלה, לשלוט על כלי הטייס בלחיצה על המסך ובשילוב עם הקסדה המתקדמת של אלביט.
• קסדת טייס ™ Targoהמשמשת בעיקר למטרות אימון ומלווה את הטייס החל משלב תיכנון המשימה, עבור לאימון, טיסה ותיחקור מבצעי.
• מערכות תצוגת קסדה מהדור-החדש, המאפשרות לטייס להתמקד במילוי משימתו כאשר כל נתוני הטיסה החיוניים מוקרנים על גבי הקסדה.
• GATR – רקטה מונחית-לייזר מדויקת המשמשת למשימות אוויר-קרקע וקרקע-קרקע.
• מגוון פתרונות האימון והסימולציה, כולל מאמן מטוס ה-Super Tocano ו-PAMPA.
• אלביט מערכות, מובילה עולמית בתחום המטוסים ללא טייס, מציגה את משפחות המל"ט סקיילארק ו-הרמס המשמשות צבאות מובילים בעולם וביניהם צבא ברזיל וצה"ל.
• מערך הגנת גבולות – בשילוב פתרונות מתוצרת חברות הבנות אלסק, אלישרא ואלאופ.
• מערכות קשר ותקשורת מתקדמות.
• מערכות תצפית מתקדמות, כגון ה-CORAL, מערכת תצפית ידנית מתקדמת וקלת משקל, המאפשרת הרכשת מטרות הן מעמדה נייחת והן בתנועה, בתנאי יום ולילה ומערכת MARS, משקפת ידנית מהדור המתקדם ביותר של משקפות לראיית לילה בעלת משקל נמוך וצריכת הספק נמוכה ובכך מתאימה במיוחד לחייל הבודד, לכוחות חי"ר, לכוחות מיוחדים וכדומה.

עוד באלקטרואופטיקה

עוד חדשות