התעשייה האווירית חושפת מערכת אלקטרו- אופטית חדשה

מערכת לרכישה וציון מטרות קרקעיות- GTADS

מאת הודעות לעיתונות.


מערכת GTADS

נמל תעופה בן גוריון, 15 ביוני 2010- התעשייה האווירית מציגה לראשונה בתערוכת היבשה שליד פריז "יורוסאטורי" שנפתחה אתמול מערכת אלקטרו- אופטית ניידת, קלת משקל לרכישה וציון מטרות קרקעיות- GTADS (Ground Target Acquisition & Designation System).

בפיתוח המערכת יושמה תפיסה חדשנית בתחום התצפית וציון של מטרות קרקעיות במערכת מיוצבת, מכוילת וסגורה המכילה הן את החיישנים והן את ציין הלייזר.



GTADS מבוסס על מערכת מבצעית אלקטרו- אופטית מיוצבת על גבי חצובה מתוצרת התע"א- MiniPOP וכולל מחשב טקטי,ידית הפעלה+ עינית, מוצא צפון וספק כוח.

המערכת עונה על האתגר של קיצור זמן התגובה בין גורם התצפית והגורם התוקף (Sensor-to-Shooter) בזירה ומגבירה שרידותו של המפעיל הודות ליכולת הפעלה מרחוק המאפשרת ביצוע המשימות מאחורי מחסה.



שאול שחר, מנהל מפעל תממ, מחטיבת מערכות טילים וחלל ציין כי:" GTADS משלבת את היכולות הטכנולוגיות של התעשייה האווירית בתחומי המערכות המיוצבות, אלקטרו- אופטיקה, ציון לייזר ועיבוד תמונה.
המערכת מבטיחה הצלחת המשימה ע"י מתן יכולת פריסה מהירה בשטח, הפעלה מדויקת מרחוק, רכישת מטרות יום ולילה, עקיבה אוטומטית, ציון לייזר של מטרות נעות- כל זאת ביחידה אחת תוך שמירה על חיי אדם.

GTADS מהווה מענה אופטימאלי לצרכים הולכים וגוברים של כוחות הקרקע בשדה הקרב המודרני- הן מבחינת הניידות והן מבחינת רמת דיוק ציון המטרות".

בתמונה:
מערכת GTADS



חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח