קמטק קיבלה הזמנה ראשונה מיצרן שבבים אסייתי מוביל ל- GANNET- מערכת הבדיקה החדשה שלה למוליכים למחצה

מערכת GANNET הינה המערכת הראשונה של קמטק לשוק ה- Front-end בתעשיית בדיקות המוליכים למחצה אשר מוערך בכ-150-170 מיליון דולר בשנה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

רפי עמית, מנכ'ל קמטק

מגדל העמק, ישראל - 5 בינואר, 2010 - חברת קמטק (נאסד"ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום על מכירה ראשונה של Gannet, מכונת הבדיקה האופטית (AOI) החדשה שלה לתחום ה-Front-end בתעשיית המוליכים למחצה, ליצרן שבבים אסייתי מוביל.

מוצר Gannet של קמטק הינו מערכת בדיקה אופטית אשר פותחה על מנת לתת מענה למגוון תהליכים בשוק ה-Front-end בתעשיית המוליכים למחצה.
Gannet פותחה בהתאמה לסטנדרטים העולמיים של בדיקה בעלויות חסכוניות ברמות רגישות שונות.
המכונה מתאפיינת ברגישות גבוהה באיתור פגמים ויכולות כיוונון ואתחול מהירות, בשילוב תפוקה גבוהה.

Gannet סיימה לאחרונה בהצלחה בחינת יכולות (Beta) במפעל שבבים בישראל וכעת היא מוצעת לשוק בצורה מסחרית מלאה.



בפיתוח Gannet מינפה קמטק את ניסיונה המצטבר כחברה מובילה בתחום ה-Back-end בתעשיית בדיקות השבבים.
Gannet צפויה לתפוס תפקיד מרכזי במגוון רחב של תהליכים בדיקת שבבים ב- front-endכגון ליתוגרפיה, CMP ועוד.

רפי עמית, מנכ"ל קמטק, אמר: "ה-Gannet מתבססת על הידע והמומחיות המצטברת שלנו בתחום ה-Back-end בשוק בדיקות המוליכים למחצה וממנפת אותו לתחום ה-Front-end, בעלויות דומות.
על בסיס ניסיוננו המצטבר בפיתוח ויצור מערכות AOI, בסיס הלקוחות הרחב וההובלה שלנו בשוק, הרחבנו את שווקי היעד שלנו באמצעות פיתוח מערכת Front-end מתקדמת חדשה.
מערכת חדשה זו נותנת מענה לדרישות שוק הבדיקות בעלויות מופחתות מבלי להתפשר על יכולות איתור פגמים קטנים. היקף שוק ה-Front-end בתעשיית בדיקות המוליכים למחצה מוערך בכ-150-170 מיליון דולר בשנה".



רפי עמית הוסיף: " אנו מרוצים מאד מבחירתנו על ידי חברה מובילת שוק.
מדובר באבן דרך עבור קמטק לאחר שנים ארוכות של פיתוח ועבודה קשה.
אנו מתכוונים להמשיך ולחזק את מעמדנו בשוק הבדיקות האופטיות של מוליכים למחצה ולקצור את פירות מנוע צמיחה חדש זה בשנים הקרובות".

קמטק מספקת פתרונות אוטומטיים להאצת תהליכי יצור, באמצעות פיתוח ושיווק טכנולוגיות עבור שלוש תעשיות עיקריות: מוליכים למחצה, מעגלים מודפסים ומצעים ל-IC.
קמטק מציעה מענה לצרכים של תעשיות אלה, באמצעות פתרונות ייעודיים המבוססים על פלטפורמה רחבה ומתקדמת של טכנולוגיות בהן, הדמיה חכמה, עיבוד תמונה, Ion milling, ו-Digital material deposition.

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח