חווית הצילום עולה רמה

OLYMPUS מציגה קולקציית גאדג'טים חדשה

קולקציית גאדג'טים אולימפוס 2012

31 במאי 2012

נרתיקים מיוחדים ורצועות יד צפות לצילום מתחת למים, שלטים רחוקים עבור צילום בחשיפות ארוכות, מחזיקי מצלמה עם חיבור לחגורה או לתרמיל גב ועדשות מאקרו לשימוש מתחת למים – אלו רק חלק מהגאדג'טים החדשים לצילום מתוך הקולקציה החדשה של OLYMPUS.

הקיץ הגיע ועימו גם השמחה הרבה בקרב הצלמים המקצועיים וחובבי הצילום שבינינו. לאחר ששקענו בתרדמת החורף השנתית שלנו, וכאשר התמונות המובילות באלבומי החודשים האחרונים צבועות בגווני אפור ומכילות בעיקר סופות ברקים, כעת ניתן לנשום לרווחה, לצאת אל הרחובות ואל חיק הטבע ולצלם בהנאה. על מנת לשדרג את חוויית הצילום ולאפשר לנו לקבל פריימים מגוונים ומעניינים יותר, חברת OLYMPUS מציגה קולקציית גאדג'טים מיוחדת לקיץ המותאמת לסדרות המצלמות השונות שלה, לצילום בתנאים קשים ואף מתחת למים.

קולקציית גאדג'טים אולימפוס 2012

בתוך הים
השמש סופסוף יצאה וטמפרטורת המים בים הולכת ועולה, ועבור חובבי הצלילה והפעילויות הימיות מאיתנו, החברה מציגה נרתיקים מיוחדים למצלמות לשימוש מתחת למים. הסרטים "טיטאניק" ו-"בת הים הקטנה", כמו גם סיפורים רבים על שודדי ים ואוצרות חבויים, חשפו בפנינו את יופיו המרהיב של עולם המים, זה המתרחש בכמה עשרות מטרים מתחת לפני הים, וכעת ניתן לכסות את מצלמות OLYMPUS מהסדרות המובחרות (הסדרה הקשיחה ו-creator) ולתעד זאת בעומק של 40-45 מטרים מתחת לפני הים. בנוסף, על-ידי שימוש בעדשת מאקרו מיוחדת של החברה, בנוסף לצילומי מאקרו ביבשה, ניתן אף ללכוד את הפרטים הקטנים בעולם הים, כמו צילומי תקריב של הדגים והיונקים הימיים השונים, צילום הטקסטורות המיוחדות של האלמוגים, של הספינות הטרופות ועוד.

קולקציית גאדג'טים אולימפוס 2012

מה עושים עם כל החושך הזה? העולם התת-ימי אמנם חושף בפנינו מראות יפים ומיוחדים שלא קיימים על פני היבשה, אך כיצד ניתן להתגבר על החושך מתחת למים? מעבר לפונקציות והטכנולוגיות המיוחדות של מצלמות OLYMPUS, שתוכננו על מנת לאפשר צילום גם בתנאי תאורה קשים, החברה מציגה גם מבזק חיצוני לצילום תת-מימי עד לעומק של 40 מטרים, שיעזור גם בייצוב והקפאת התמונה תוך כדי שחייה. יתרה מכך, כיוון שבמעמקי הים קיימת נטייה לאובדן קיצוני של צבע וניגודיות, המבזק החיצוני אף מספק איזון לצילומים מהבחינות הללו. בנוסף, בכדי לוודא שהמצלמה מהסדרה הקשיחה תישאר קרוב אלינו ולא תטבע לה במעמקי הים, החברה מציגה רצועת יד צפה וקומפקטית בעלת אבזם בטיחות מתכוונן שאף תסייע בייצוב ידי הצלם, שכן הן נוטות לצוף מעל פני המים.

קולקציית גאדג'טים אולימפוס 2012

חוצה את העיר, עולה על ההר
ולא רק עבור הצוללנים, גם חובבי צילומי הנופים והטבע ימצאו מענה בקולקציית הגאדג'טים החדשה. כפי שאנו יודעים, צילום מוצלח של תמונת נוף לרוב מצריך הליכה במסלול לא פשוט, הכולל עליות קשות וירידות תלולות, ועל כן מומלץ להשתמש במחזיק מצלמה שהותאם לסדרת הקשיחות, אותו ניתן לחבר לחגורה או לתרמיל הגב. אם לפתע, במהלך הטיול, חיה נדירה חלפה על פנינו – אפשר פשוט לשלוף את מחזיק המצלמה ביד אחת ובמהירות, ולהצליח "לתפוס" את הפריים. סדרת הקשיחות אף זכתה בגאדג'טים צבעוניים למדי בדמות נרתיקים העשויים גומי סינתטי להגנה מפני שריטות או נפילות, אלו מתאימים בעיקר לצלמים חובבי ה"טרקים" או פעילויות ספורטיביות אחרות.

צילומי זוגיות וחשיפה ארוכה
כמה פעמים קרה לכם שרציתם להשתמש בחשיפה ארוכה על מנת לצלם זרימה של נחל או מפל, אך כיוון שלא נסחבתם עם חצובה - הייתם צריכים להציב את המצלמה על סלע, ובלחיצה על כפתור הצילום הידיים רעדו והתמונה יצאה מטושטשת? בדיוק לשם כך מציגה OLYMPUS את השלט הרחוק בעל כבל ה-USB המתאים לסדרת המצלמות PEN, סופר-זום ואולטרא-זום, תוך ביטול רעידות המצלמה. יצאתם לטיול רומנטי, רק שניכם, ואין מי שיצלם אתכם על רקע הנוף המדהים? –גם למקרים מסוג זה השלט הרחוק מספק מענה אידיאלי; מציבים את המצלמה, מחברים את הכבל, לוחצים על השלט – והרי לכם תמונה זוגית שלראשונה מראה את כל הסצנה, לא כמו בתמונות בהן רואים רק את הפנים שלכם, כאשר החזקתם את המצלמה ביחד אחת ואת בת הזוג עם היד השנייה.

קולקציית גאדג'טים אולימפוס 2012

Looking good
בואו נודה: אנו סוחבים את המצלמה כמעט לכל אירוע, לכל טיול, לכל מפגש של החבר'ה, לכל טקס ולכל הופעה, ובכל אחד מהמקרים הללו אנו משקיעים כמה דקות (או שעות) אל מול המראה, על מנת להיראות טוב; אך ברגע שאנו עוטים עלינו את הנרתיק הכתום הדהוי או כשאנו תוחבים את הקומפקטית לכיס הג'ינס, הטוטאל-לוק, שהשקענו בו לא מעט, די נהרס. בדיוק עבור מקרים כאלו, המותג מציג מגוון נרתיקים מסוגננים בעיצוב מודרני, כזה שלא "ישבור" את הטוטאל-לוק שלכם, אלא דווקא ישתלב איתו ויספק הגנה ראויה למצלמה. חלקם עשויים עור, חלקם קשיחים, חלקם משולבים אבזם מתכתי וחלקם בעלי סגירה מגנטית המאפשרת גישה מהירה ונוחה.