משיקה דגמים חדשים CASIO

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Casio EX-ZR200




26 בינואר, 2012

CASIO מרעננת את סדרת מצלמות ה-Exilim עם שש מצלמות חדשות שהושקו בחודש האחרון בתערוכת CES 2012; טכנולוגיית ה-high speed, חיישן CMOS, קלות צילום עם ממשק ידידותי למצלם המתחיל חסר הניסיון, עדשת זום עוצמתית ורזולוציית 16 מגה פיקסל, הם גולת הכותרת במצלמות הקומפקטיות החדשות המעניקות חווית צילום נוחה לצד תמונות איכותיות.

CASIO החליטה לשדרג את חוויית הצילום בקומפקטיות כך שנדמה כי התמונות המתקבלות מהן צולמו במצלמות רפלקס מקצועיות, וציידה שתי מצלמות מתוך הסדרה ZR-15S ו- ZR-200S במעבד מהיר ומתקדם מטכנולוגיית ה-high speed, בחיישן CMOS ובפונקציה HDR-ART. על-ידי שימוש בפונקציה החדשנית, ניתן לראשונה ליצור תמונות אומנותיות בלחיצת כפתור אחת ללא כל צורך בשימוש בתוכנת עריכה. הצלם יכול לבחור את העיבוד הרצוי לו מתוך 3 רמות עיבוד שונות וניתן ליישמה גם בצילום סרטוני וידיאו (ברמת עיבוד אחת) וכך לשוות לסרטון מראה דרמתי יותר. כמו כן, המצלמות מהירות במיוחד, כאשר מהירותן מתבטאת גם בזמן הדלקה מהיר במיוחד של 0.99 שניות, פוקוס אוטומאטי ב-13 שניות וזמן צילום בין תמונה לתמונה העומד על 0.29 שניות בלבד! לכן, המצלמה מאפשרת לצלם ליהנות מצילום מתמשך מבלי להחמיץ אף רגע חשוב, גם בצילום בתנאי תאורה קשים כמו במצב לילה או בצילום HDR.



Casio EX-ZR15 and Casio EX-ZS150

מצלמת ה-EX-ZR200 מצוידת בעדשת 24 מ"מ רחבה ובזום אופטי 12.5x, אך הודות ל-Multi Frame SR Zoom ביצועי התקריב שלה שווי ערך ל-25x זום אופטי, בזמן שמצלמת ה-EX-ZR15 מצוידת בעדשה רחבה מאוד 28-196 מ"מ ובזום אופטי 7x ועל-ידי שימוש בפונקציה החדשה Wide Shot ניתן לצלם תמונות מקצועיות, כאשר בעזרתה ניתן לצלם תמונות בזוויות סופר-רחבות בין 17 מ"מ ל-21 מ"מ. לשני הדגמים יכולת לצלם סרטוני וידיאו באיכות FULL HD ובנוסף, הם מכילים פונקציה לטשטוש הרקע (Blurred Background), באמצעותה ניתן לצלם תמונות כאשר הרקע מיטשטש וכך האובייקט המצולם הופך חד וברור יותר.

על מנת להפוך את הצילום לפשוט וקל, צוידו ארבעת הדגמים האחרים בסדרה, ה-EX-ZS150 EX-ZS20, EX-ZS12, EX-ZS6, בכפתורים לתפעול בסיסי לצילום, לצפייה בתמונות ולמחיקה. בנוסף, התפעול הידידותי בא לידי ביטוי גם בממשק "easy mode" שמציג באופן ברור על גבי מסך המצלמה את הפונקציות השמישות ביותר עם אייקונים וטקסט מוגדלים. מעקב אחר ההוראות המופיעות במדריך המופיע על גבי המסך, מאפשר למשתמש לצלם תמונות עם הגדרות צילום אופטימאליות. כמו כן, דיי לכוון את המצלמה לעבר האובייקט המצולם, והמצלמה תתמקד באופן אוטומטי בפני המצולם או בנוף. ברגע ש"מסגרת הפוקוס" הופכת לירוק, המשתמש לוחץ על הכפתור ותמונה חדה וברורה נלכדת. המצלמות החדשות עוצבו כך שיהיו פשוטות לתפעול עובר כל אחד, אפילו עבור אלו שמצלמים לראשונה.



כל ארבע המצלמות הללו מצוידות בפונקצית ה- Best SHOT Mode אשר מתאימה את הגדרות הצילום באופן אופטימאלי ברגע שהמשתמש בוחר את סוג הסצנה המצולמת. בנוסף, מציעות הן את פונקצית ה"פורטרט העצמי" הלוכדת אוטומטית את פניו של המשתמש ומתמקדת בהן. כמו כן, המצלמות מציעות צילום וידיאו באיכות HD (720X1280) וחיבור USB.

מצלמת ה- EX-ZS150 מצוידת בעדשת 24 מ"מ רחבה ובזום אופטי 12.5x המאפשרים לצלם וללכוד כל סוג שהוא של סצנה, בזמן שמצלמת ה- EX-ZS20 מצוידת בעדשת 26 מ"מ וזום אופטי x6 בגוף פלדת אל חלד דקיק. שני הדגמים ניחנים בפונקצית ה- AUTO premium שמנתחת באופן אוטומטי את סצנת הצילום ומתאימה את הגדרות הצילום הטובות ביותר. שתי מצלמות אלו מאפשרות למשתמש לצלם תמונות איכותיות בלחיצת כפתור, אפילו במצבים מאתגרים כמו בצילום פורטרט, צילום לילי, נופים, צילומי מקרו ובצילום אור אחורי. מצלמות ה- EX-ZS12 וה- EX-ZS6 מצוידות בעדשת 26 מ"מ וזום אופטי 5x, כשהראשונה מאופיינת בגוף פלדת אל חלד דק.

קשת הצבעים בה מוצעות המצלמות רחבה ואופנתית וכוללת, ירוק, שחור, זהב, ורוד, כחול, כסף, אדום ולבן.

כל הדגמים החדשים יגיעו לארץ במהלך החודש הבא.

מחירים:
EX-ZR200 1,799 ש"ח, EX-ZR15 1,599 ש"ח
EX-ZS150 999 ש"ח, EX-ZS20 799 ש"ח
EX-ZS12 699 ש"ח, EX-ZS6 599 ש"ח

ניתן להשיג בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח