ממאדים לישראל:

השבוע יושק רובוט הצילום החדש - GigaPan

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

EpicPro GigaPan




14 נובמבר, 2011

• רובוט הצילום החדשני, פותח באוניברסיטת קרנגי מלון שבארה"ב, בשיתוף מכון המחקר של נאס"א שבקליפורניה. הטכנולוגיה משמשת צוותים של חוקרי חלל בחקר כוכב המאדים ופלנטות רחוקות.

• את הרובוט תשווק באופן בלעדי, קבוצת החברות שמעוני, יבואנית פוג'י פילם וסמסונג בישראל.


רובוט הצילום החדשני- GigaPan, הושק השבוע בישראל, באמצעות קבוצת חברות שמעוני בע"מ, יבואנית פוג'יפילם וסמסונג וכעת תשמש כיבואן הבלעדי למוצר זה. זאת במטרה לאפשר לכל סוגי הצלמים להרחיב באופן משמעותי את יכולות הציוד שלהם, על בסיס הציוד הקיים ולייצר תמונות איכותיות יותר. סדרת הרובוטים GigaPan מבוססת על טכנולוגיה, המשמשת צוותים של חוקרי חלל בחקר כוכב המאדים.

הרובוט מתחבר לרוב המצלמות ועל ידי מספר הגדרות פשוטות, אותן מגדיר הצלם, יוכל הצלם לקבל תמונה גדולה ומקיפה – תמונה פנוראמית, 180 או 360 מעלות, המורכבת מעשרות, מאות ואף אלפי תמונות ברזולוציה גבוהה. לאחר הצילום, יכול המשתמש להעביר את התמונה למחשב האישי ו/או לשמור אותן ברשת, על גבי הפלטפורמה, אותה מספקת החברה. באמצעות תוכנה, המסופקת עם המוצר, ניתן לעשות שימוש בכל תמונה בנפרד ואף להרכיב תמונה גדולה ואיכותית, בה נעשה שימוש הדומה לזה, הנעשה בתצלומי Google earth: "לחדור" לעומק התמונה, על מנת לראות פרטים נוספים בבירור ובנוחות. את התמונות ניתן לשתף, לתייג ולחלוק עם חברים ישירות דרך אתר החברה וכמובן דרך הרשתות החברתיות השונות.



חברת GigaPan הוקמה בשנת 2008, כשיתוף פעולה מוצלח בין צוות מחקר של נאס"א ושל חוקרים מאוניברסיטת קרנגי מלון, בפיטסבורג, ארה"ב. המשימה שעמדה לנגד עיניי צוות הפיתוח של החברה הייתה ליצור מוצר חזק, בעל יכולות צילום ברזולוציה גבוהה, תוך מתן דגש לצרכים של קהל המשתמשים הרחב. אב הטיפוס המקורי של הרובוט GigaPan ותוכנות הקשורות בהפעלתו תוכננו על ידי צוות בראשות פרופ' רנדי סרג'נט, מדען מערכות בכיר בקרנגי מלון, בעזרתו של פרופ' אליה נורבקש, חוקר רובוטיקה מקרנגי מלון, וכאמור, בשיתוף מכון המחקר של נאס"א שבקליפורניה.



בישראל יימכרו שלושה דגמים של הרובוט GigaPan: הדגם הראשון מיועד למצלמות מקצועיות (SLR )ושני הדגמים האחרים מיועדים למצלמות חובבים ( דמוי SLR ) ומצלמות ביתיות בגדלים שונים. שלושת הדגמים זהים לחלוטין מבחינת הטכנולוגיה והאיכויות ושלושתם כוללים רישיונות לשימוש בתוכנת GigaPan.

את רובוט הצילום GigaPan ניתן להשיג בחנויות הצילום המובחרות וישירות בקבוצת החברות שמעוני בע"מ, עם אחריות מלאה לשנה של קבוצת החברות שמעוני.

מחירים לצרכן (כולל מע"מ):
GigaPan EPIC: 1490 ₪.
GigaPan EPIC 100: 2390 ₪.
GigaPan EPIC PRO: 4190 ₪.

לאתר GigaPan:
http://www.gigapan.org

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח