JVC מציגה היברדית חדשה

מצלמת ה- GC-PX10 היא מצלמה היברידית המצלמת סטילס ברזולוצייה של 12 מגה פיקסל וסרטוני וידאו באיכות Full HD

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

JVC GC-PX10



לאחר שבתחילת השנה הכריזה על מצלמה היברידית דיגיטאלית חדשה המציגה צילום וידיאו מתקדם לצד ביצועי סטילס גבוהים, כעת מציגה JVC את GC-PX10, דור מתקדם ומשופר של אותה מצלמה.

מתוך רצון להציע במצלמה אחת יכולות גבוהות של צילום וידיאו וצילום סטילס כאחד, שבדרך כלל באות זו על חשבון זו, עמלו בחברת JVC על פיתוחה של מצלמה זו, מצלמה שבעיצובה נראית כמצלמת אולטרא זום משולבת במאפייני מצלמת וידיאו כדוגמת מסך מתקפל בגב המצלמה.

מצלמת ה- GC-PX10 היא מצלמה היברידית המצלמת סטילס ברזולוציה של 12 מגה פיקסל וסרטוני וידאו באיכות Full HD (1080p) בקצב של 36Mbps. מצוידת בזיכרון פלאש בנפח 32GB ובחריץ לכרטיס זיכרון מסוג SDXC/SDHC/SD, המצלמה מסוגלת לצלם וידיאו וסטילס סימולטנית. בין מאפייני המפתח הנוספים; צילום סרטוני וידיאו ב-slow motion בקצב של 300fps ברזולוציית VGA, זום אופטי x10 עם מייצב תמונה אופטי, מסך מגע שניתן להטות בגודל 3 אינצ', צילום time-lapse (צילום סרט בקיטועי זמן) ועוד.



JVC GC-PX10

JVC משיקה את מצלמת ה- GC-PX10 שפותחה עבור על אלו התרים אחר מצלמה המסוגלת לצלם וידיאו וסטילס באיכות גבוהה מבלי ששתי היכולות השונות יבואו זו על חשבון זו. בנוסף להיותה מצלמת 12 מגה פיקסל ומסרטת Full HD, היא גם מאפשרת למשתמש ללכוד תמונות סטילס מתוך סרט וידאו. מאחר והוידיאו מוקלט בפורמט מתקדם בקצב דגימה מהיר ויוצא דופן של 36Mbps המאפשר קליטה של כמויות גדולות יותר של מידע ויזואלי, כל פריים בצילום הוידיאו הוא תמונת סטילס חדה וברורה.

בין התכונות הנוספות בהן מצוידות המצלמה, יכולת צילום תמונות רציף בקצב של 60 תמונות בשנייה, כמו גם צילום וידיאו מהיר של 300 פריימים בשנייה המפיק קטעי סרט בהילוך איטי. עיצובה מאפשר צילום יציב של סטילס ווידיאו כאחד, בזכות צורת ה- "L" הדומה למצלמות ה- SLR (אבל בהרבה פחות נפח) על מנת לעודד אחיזה בשתי ידיים.

מצלמת ה- GC-PX10 נוצרה בהתבסס על הנחת יסוד אחת- שסרט וידיאו יפה ומוצלח מורכב מסדרת תמונות סטילס יפות. איכות צילום הווידיאו הוא באיכות Full HD 1920 x 1080, אבל חשוב מכך, צילום Progressive משמעותו שכל פריים בודד מציע מידע ויזואלי מלא שלא כמו ב- Interlace שבו כל פריים כולל רק חצי מהמידע הוויזואלי ומאחר וקצב הדגימה מהיר במיוחד, המידע הוויזואלי הכלול בכל פריים ברור ומפורט באופן יוצא דופן. משמעות הדבר עבור המשתמש היא שהוא יכול לצלם שעות של וידיאו ומאוחר יותר לחזור אחרוה ולבחור כל רגע שהוא ולשמור אותו כתמונת סטילס באיכות גבוהה- באמצעות פונקציה זו המתבצעת בלחיצת כפתור ניתן ללכוד רגעים שלולא היתה קיימת היו מתפספסים.



Super-slow motion הוא כלי אפקטיבי לניתוח דפוסים וטכניקות של אתלטים. המצלמה מסוגלת לצלם וידיאו בקצב של 300 פריימים בשניה, אשר כאשר מקרינים אותם, מאיטים את התנועה ב-5 פעמים מהמהירות הנורמאלית. רזולוציית התמונה היא VGA(640x360) הופכת את זה ליותר ממספיק על מנת לשלוח את התמונה אונליין ולצפות בה. יתרה מכך, מצלמה זו מאפשרת להשתמש בפונקציה זו במשך למעלה משעתיים, למשל לצלם משחק כדורגל שלם ב- Super-slow motion.

המפתח לכל היכולות הויזואליות שהמצלמה מציגה הוא מעבד התמונה המהיר של JVC, FALCONBRID. מעבד מקורי זה של החברה הושק בדצמבר 2010 ומאז הפך לטכנולוגיית הליבה במצלמת התלת מימד של החברה GS-TD1 כמו גם במצלמות ה- Everio החדשות. מדובר במעבד שנתפס כדור הבא של טכנולוגיית צ'יפ אחד שמסוגלת לעבד תמונות באיכות 4K2K פיקסלים ( (4,096X2,160. ככזה, הוא מסוגל בקלות להתמודד עם עיבוד מהיר של וידיאו ותמונות סטילס ברזולוציה גבוהה שדרושה למצלמת ה- GC-PX10. טכנולוגיות תמיכה נוספות שכוללת המצלמה הן חיישן CMOS מואר אחורית 12.75 מגה פיקסל, מייצב תמונה אופטי עם פונקצית ייצוב תמונה מתקדמת, עדשות KONICA MINOLTA HD, זום דינאמי x19 שלא פוגע באיכות התמונה וטכנולוגיית K2 לאיכות סאונד גבוהה.

4,999 שח'

המצלמה תימכר החל מחודש נובמבר בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח