ה- PEN החדש של אולימפוס

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Olympus E-P3


OLYMPUS משיקה הבוקר בהשקה בינלאומית שלוש מצלמות חדשות בליין ה-PEN המוכר שלה. בין החידושים – מערכת פוקוס מהירה במיוחד עם יכולת מעקב אחר תנועה, חיישן ומעבד חדשים המאפשרים מהירות עבודה משופרת, מסך OLED מתקדם, פלאש קומפקטי אלחוטי ועוד.

משפחת מצלמות ה-PEN של החברה, מצלמות דיגיטליות קומפקטיות במראה רטרו המבוססות על גוף מצלמת SLR אך ללא מראה ובעלות עדשות מתחלפות בפורמט מיקרו ארבעה שלישים (Micro Four Thirds), מתרחבת עם שני תתי קטגוריה ושלוש מצלמות חדשים.

שתי פריצות דרך משמעותיות מביאות עימן המצלמות החדשות, עיצוב אלגנטי מודרני בגוף מתכתי ומהירות AF (פוקוס אוטומאטי) הגדולה בעולם בקרב כל מצלמות העדשות המתחלפות.

לשלוש המצלמות תכונות משותפות. ביניהן, AF המהיר בעולם עם 35 נקודות מיקוד,9 מתוכן מוצלבות, כאשר למערכת יכולת מעקב אחר אובייקט היוצא וחוזר לפריים , חיישן LiveMos חדש אולטרא-מהיר ובעל רגישות גבוהה לאור (למעלה מ-12800 ISO פי 2 מהדור הקודם של החברה ) עבור איכות תמונה משופרת, מעבד תמונה חדש עם צבעים משופרים שמספק תמונות איכותיות קלות משקל, צילום וידיאו ב- Full HD -i1080 בפורמט AVCHD עם סאונד סטריאו, מייצב תמונה מובנה במצלמה (טכנולוגיית Sensor Shift), Art Filters (פונקציות ליצירת אפקטים בתמונה) משופרים, ממשק משתמש גרפי מודרני וחדש ופלאש מובנה או קופץ.



פרט לתכונות המשותפות לכל אחת מהמצלמות תכונות הייחודיות לה, קבלו הצצה:

Olympus E-P3

קטגוריות ה-PEN המקורית- E-P3- עבור אלו התרים אחר עיצוב על זמני
מצלמה זו מצוידת במסך מגע OLED 3 אינצ' ברזולוציה גבוהה של 610k פיקסלים, אשר יעריכו במיוחד חובבי צילום מושבעים. עבור כל אותם צלמים שמשתמשים לעיתים קרובות בעדשות Tele או תרים אחר אחיזה נוחה יותר, מצלמת ה E-P3 - מציעה ידית אחיזה נשלפת בשני גדלים.

קטגורית PEN Lite- E-PL3- גוף קומפקטי משולב בטכנולוגיה האחרונה
למצלמה זו מסך Lcd 3 אינצ' שניתן להטות ברזולוציה של 460K פיקסלים, תכונה שמאוד יעילה לצילום תמונות בפרספקטיבות לא קונבנציונאלית. בנוסף, דגם זה מצויד בכפתורי שליטה ישירים רבים לגישה מהירה וישירה.

Olympus E-PM1

קטגוריית PEN mini- E-PM1- מצלמה פשוטה לתפעול עם איכות תמונה גבוהה
מצלמה זו היא אחת ממצלמות העדשות המתחלפות הקטנות ביותר בעולם במשקל 215 גר' בלבד, מצוידת במסך מגע בדול 3 אינצ' ברזולוציה של 460 אלף פיקסלים. בנוסף, למצלמה זו עיצוב מינימאלי עם פחות כפתורים, מאפיין שהופך אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור קהל התר אחר מצלמה שתספק תמונות באיכות גבוהה ובו בזמן פשוטה וקלה לשימוש.



Olympus E-PM1

לצד מצלמות ה-PEN החדשות תשיק אולימפוס צרור אביזרים חדשים. ראויות לציון, שתי עדשות חדשות עם צמצם מהיר. הראשונה, עדשת M.ZUIKO DIGITAL ED 12mm 1:2.0 ,עדשה רחבה (24 מ"מ אקוויולנטי ב-35 מ"מ) ומהירה (צמצם f/2.0), עם מכניזם ייחודי לצילומי סנפשוט ועדשת, M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8 עדשת טלפוטו קצרה (90 מ"מ אקוויולנטי ב-35 מ"מ) גם היא בעלת צמצם מהיר (f/1.8) שאידיאלית לצילומי פורטרט. שתיהן, תוספת טובה לקו העדשות הקיימות אשר כבר מכסות את כל טווח אורך המיקוד הנחוץ מ-9 ועד 300 מ"מ.

בנוסף, מציגה החברה את FL-300R, פלאש קומפקטי חדש עם מנגנון הטייה שיכול לשמש גם כפלאש אלחוטי שייחודי בשל גודלו הקטנטן.

לדברי דוד אלון, מנכ"ל ומבעלי קבוצת אלודה יבואנית המותג, " עם השקת הדגמים החדשים, תהפוך אולימפוס לשחקן מרכזי בקטגוריית המצלמות ללא מראה ובזכות הצגת עדשת הפריים ה-12 מ"מ החדשה ועדשת הפורטרט המהירה 45 מ"מ, תחזק את מעמדה".

המצלמה הדיגיטאלית הראשונה בסדרת מצלמות ה-PEN של אולימפוס אומנם הושקה רק לפני כשנתיים אך מאז לא מפסיקה לעשות כותרות ונחשבת לספינת הדגל של החברה.

האתר היפני BCNranking חשף לאחרונה מידע אודות שוק המצלמות היפני שמצביע על התחזקותה של אולימפוס בשוק המצלמות ללא מראה. ניתוח השוק בחודשים ינואר-מאי 2011 הביא לנתונים הבאים:
נתח השוק של אולימפוס הוא 37.95% מכל מצלמות הללא מראה שנמכרו. מיד אחריה מופיעה סוני (32.02%), ואחריה פנסוניק (30.03%). שנת 2010 הסתיימה בחלוקה הבאה: פנסוניק (38.7%), סוני (32.2%), אולימפוס (29.1%)- כפי שניתן לראות מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית שביצעה אולימפוס.

החל מיולי 2011
מחיר החל מ 1999 שח'
להשיג בחנויות המקצועיות

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח