גם לכלב שלכם מגיעה תמונה מוצלחת

פנטקס משיקה מצלמת קומפקטית דיגיטלית בעיצוב SLR עם יכולות זיהוי פנים של כלבים וחתולים

מאת הודעות לעיתונות.

PENTAX Optio I-10

חברת דיגיביי, נציגת ויבואנית מצלמות קסיוחברת קרט מקבוצת ניופאן המשווקת בישראל את פתרונות הצילום של חברת PENTAX משיקה בישראל את PENTAX Optio I-10 מצלמה דיגיטלית קומפקטית בעיצוב SLR נוסטלגי בעלת 12.1 מגהפיקסל, ויכולות זיהוי פנים חדשניות.
דגם Optio I-10 כולל פונקצית זיהוי פנים משודרגת של 32 פרצופים שונים ו-3 פרצופים של כלבים וחתולים.
בבחירת פני האובייקט המצולם המצלמה מבצעת זיהוי אוטומטי ומטייבת את הגדרות המיקוד והחשיפה בזמן מינימאלי של 0.03 שניות.
במקביל ניתן לבחור באפשרות לשחרור אוטומטי של הסגר כשפני המצולם פונות ישירות למצלמה.

ה-Optio I-10, למרות מימדיה הקומפקטיים (153 גרם כולל סוללה, 101X65X28 מ"מ) כוללת עדשת זום אופטי 5X המכסה אורכי מוקד מ-5.1 מ"מ עד 25.5 מ"מ (זווית רחבה של כ-28 מ"מ עד לטלפוטו של 140 מ"מ, במונחי סרט צילום 35 מ"מ).

יכולת מיקוד זו אידיאלית לצילום נופים, ארכיטקטורה וצילומים מרוחקים וניתן להגדילה עד לטווח של 31.3X.



PENTAX Optio I-10

גם בדגם זה שילבה פנטקס את מנגנון ייצוב התמונה האקטיבי שלה, בעל הפעולה הכפולה של החיישן לייצוב אופקי ואנכי (חיישן דינמי).
מנגנון מתוחכם זה מאפשר פיצוי על רעידות שווה ערך ל-2.5 מרווחי חשיפה (סטופים), גם בתנאי תאורה מגבילה כמו בשימוש בעדשת טלפוטו, צילום שקיעה או צילומי אולפן באמצעות האור המזדמן בלבד.

צלמים חובבים המעוניינים לשפר באופן אוטומטי את איכות התמונות המצולמות שלהם יוכלו להפעיל את מצב High-Sensitivity SR (להגברת הרגישות לאור עד ISO 6400 ושימוש במהירות סגר גבוהה יותר, רזולוציה קבועה של 5 מגה 2592 x 1944 פיקסלים) ואת מצב Movie SR (לצמצום יעיל של רעידות המצלמה.
במצב זה זווית הצפייה תהיה צרה יותר מבצילום רגיל).



תכונות נוספות ב- Optio I-10:
 הקלטת ועריכת וידיאו HD ביחס מסך רחב 16:9 (1280 x 720 פיקסלים על מסך המחשב ורזולוציה רגילה במצלמה עצמה), בקצב של 30 תמונות בשנייה.
 פונקצית מסך משני המציגה תמונה מוקלטת מוקטנת בפינה השמאלית-עליונה של צג הLCD – תספק אינדיקציה לצילום תמונות בגודל קבוע וזווית זהה.
 נוסף על מסננים מסורתיים (שחור/לבן, ספיה), מובנים במצלמה 11 מסננים דיגיטליים להוספת אפקטים ויזואליים כמו גם מסנן צורות זוהרות חדש, היוצר אפקט של צורות זוהרות באזורים הבהירים של התמונה בצילום לילה או אור שנשקף ממים. צילום אלחוטי מרחוק באמצעות שימוש בשלט רחוק אופציונאלי של פנטקס.
 בחירה אוטומטית מתוך שמונה מצבי צילום לתוצאות מיטביות.
 הגדרת D-Range חדשה למניעת אזורים לבנים (חשיפת יתר) ושחורים (תת חשיפה).
 פונקצית מסגור מקורית להוספת מסגרות דקורטיביות ו/או אותיות/תווים לתמונות מוקלטות.
 מצב פנוראמה דיגיטלי לשילוב עד שלוש תמונות לכדי תמונת פנוראמה.
 פונקצית צילום דיגיטלי רחב ליצירת תמונות בעלות זווית רחבה במיוחד (שווה ערך לתמונה שצולמה עם עדשת 21 מ"מ בפורמט 35 מ"מ) משתי תמונות.
 פונקצית קביעת גודל הטקסט בתפריט להגדלת פריטי התפריט לצפייה קלה יותר.
 Eye-Fi connected: מותאם לשימוש עם כרטיסי זיכרון אלחוטיים Eye-Fi.
 תוכנת צפייה, עריכה וניהול תמונות MediaImpression 2.0 for PENTAX מצורפת (תואמת למערכות ההפעלה העדכניות בהן Windows 7 ו-Mac OS X 10.6)

* לכל מצלמות פנטקס הקומפקטיות, מצורפת ערכת "פֶנְטָסְטִיק", הכוללת שרוך ממותג אליו מצורף קורא כרטיסי זיכרון אוניברסאלי המתאים לכרטיסיSD/SDHC/MMC/MICRO SD/MMC MICRO/MS/PRO/DOUO ובתוכו כרטיס זיכרון SD2GB.

מחיר מומלץ לצרכן: 1199 ש"ח כולל מע"מ, עם 24 חודשי אחריות של קרט מקבוצת ניופאן.

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח