קנון משיקה בישראל את מצלמת המים הראשונה

צוללת עד 10 מטר, עמידה בנפילה מגובה 1.22 מטר ומתפקדת בטמפרטורה של עד -10°C

מאת הודעות לעיתונות.


PowerShot D10

חברת קרט ישראל יבואנית קנון, משיקה בישראל את המצלמה הדיגיטלית הקומפקטית העמידה במים הראשונה מבית קנון: PowerShot D10 בעלת רזולוציה של 12.1 מגה פיקסל.

PowerShot D10 המיועדת לבעלי סגנון חיים הרפתקני ואקטיבי, משלבת רמות קשיחות המאפשרות לשאת אותה לכל מקום יחד עם איכות תמונה יוצאת דופן. מעבד DIGIC 4 של Canon הפועל ומגיב במהירות מאפשר יצירת תמונות עשירות, מפורטות ויוצאות דופן ובנוסף מצב הצילום האוטומטי החכם והחדש משתמש בטכנולוגית זיהוי הסצנה לצילום תמונות נהדרות ללא מאמץ.

בכדי להשאיר את הידיים חופשיות ולאפשר הפעלת המצלמה בכל מקום, PowerShot D10 מציעה תאימות למערכת אביזרים נרחבת.



מגיעה למקומות שמצלמות אחרות לא מגיעות
מגלישה לשנירקול, מסקי לטיפוס הרים, ה-PowerShot D10 מיועדת להתלוות למשתמשים בכל הרפתקה - היא עמידה במים עד 10 מ' , יכולה לעמוד בזעזוע של נפילה על משטח קשה מגובה 1.22 מ', עמידה בפני אבק ותתפקד בטמפרטורות נמוכות של עד-10°C .

PowerShot D10

מגוון אביזרי הגנה מסייע בשמירה על ביטחון המצלמה בסביבות מאתגרות, כולל נרתיק ורצועות כתף, צוואר ושאקל. מערכת חיבור חדשנית בפינות גוף המצלמה מאפשרת לחבר אביזרים בצורה נוחה ומאובטחת בהתאם לפעילויות השונות. המשתמשים אף יכולים להתאים את מראה המצלמה בהתאם לטעמם באמצעות ערכת כיסויים קדמיים אופציונאלית ולהגן עליה מחבטות ושריטות באמצעות נרתיק רך.



PowerShot D10

חיישן בעל רזולוציה של 12.1 מגה פיקסל מאפשר לחתוך או להגדיל תמונות מבלי לפגוע בפירוט שלהן.
זום אופטי 3x ומייצב תמונה המונע תמונות מטושטשות הנגרמות מתזוזת המצלמה.
דבר זה שימושי במיוחד בעת השתתפות בפעילויות תזזיתיות עבורן המצלמה מתוכננת.

מייצב תמונה אופטי
PowerShot D10 כוללת מייצב תמונה אופטי המזהה ומתקן רעידות קלות של המצלמה שעלולות לגרום לטשטוש התמונה.
מייצב התמונה מהווה יתרון במקרים של צילום במהירויות סגר נמוכות עד 3 דרגות, לקבלת ביצועים משופרים בתנאי תאורה גרועים או בעת צילום טלפוטו, כאשר הרעידות משמעותיות יותר, ג'יירו תנועה זעירים מזהים את תנועת המצלמה שנגרמת עקב רעידת היד. האותות האלה – בקצב של עד 4000 בשנייה – מעובדים בשבב בקרה יחיד שמבחין בין רעידות היד ותנועה מכוונת של המצלמה. אותות הרעידה מועברים ליחידת המייצב המפצה על הרעידה ומיישרת את מעבר האור.

קלה לשימוש
על מנת להבטיח שהמשתמשים יישארו ממוקדים באקשן, DIGIC 4 מציע מגוון תכונות חכמות המאפשרות צילום תמונות נהדרות ללא מאמץ.
מצב צילום אוטומטי חכם חדש משתמש בטכנולוגית זיהוי הסצנה של Canon לניתוח פרטני של סצנת הצילום – על ידי בדיקת הבהירות, הניגודיות, המרחק וגוון הצבע הכללי של נושא הצילום. מיד לאחר מכן, המצלמה בוחרת אחד מ-18 מצבים אפשריים, להבטחת כיוונים מושלמים עבור הסצנה.

גם הסיטואציות האקטיביות ביותר ניתנות לצילום ללא טשטוש תודות לטכנולוגית זיהוי התנועה של Canon, המזהה את תנועות המצלמה ונושא הצילום ומכוונת את ההגדרות בהתאם.
קל ופשוט יותר לצלם אנשים באמצעות טכנולוגית זיהוי הפנים, שכעת כוללת מצב זיהוי מצמוץ חדש, המסייע במניעת האכזבה שבצילום פורטרט לא מתוזמן.
פונקצית i-Contrast מבהירה את האזורים הכהים בתמונה מבלי "לשרוף" את האזורים המאוזנים.

PowerShot D10 אף מציגה מסך 2.5" PureColor LCD II מיוחד, שהותאם במיוחד לביצועים טובים יותר בעת שימוש מחוץ לבית.
הצג מוגן באמצעות שכבת הגנה בעובי 2 מ"מ ומציע בהירות גבוהה כפליים מאשר צג PureColor LCD II רגיל - ומאפשר ביום או צפייה קלים בכל סביבה כמעט.

מחיר: 2199 ₪

ניתן להשיג בחנויות הצילום, רשתות השיווק והחשמל, בחנויות המחשבים המובחרות ובחנויות ניופאן OUTLET

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח