איכות רפלקס (D-SLR) נגישה:

מצלמת Olympus E-450 החדשה הופכת כל אחד לאומן

מאת הודעות לעיתונות.


E-450

אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מציגה את מצלמת Olympus E-450, הממזגת את האיכות של מצלמות הרפלקס (D-SLR) מסדרת E-System ואת קלות השימוש של מצלמות קומפקטיות, בדגם המוציא מכל האחד את האומן שבתוכו.



ואכן, היורשת של מצלמת E-420 המפורסמת, מצוידת בתכונות המעודדות צלמים מתחילים לחקור את הפוטנציאל היצירתי שלהם, וליצור יצירות מופת.
לדוגמא, שלושה Art Filters מובנים במצלמה מיישמים אפקטים מסוגננים לכל תמונה בלחיצת כפתור.
פונקציה זאת, המאפשרת לצלמים למתוח את גבולות היצירתיות שלהם בלי תוכנה מסובכת או מחשב, ואשר הוצגה לראשונה במצלמת ה- E-30, מאפשרת לשפר תמונות ע"י בחירת אחד מתוך שלושה פילטרים אמנותיים.
כך לדוגמא, בהשראת הצבעים הקלידוסקופיים של תנועת הפופ ארט מצייד אפקט ה- Pop Art את הצלמים עם הצללה עשירה כדי לתת לתמונות תחושה דינמית חיה יותר.
Soft Focus, לעומת זאת, מקנה לתמונות מראה אוורירי עדין, בעוד Pin Hole נותן לתמונות תחושה של מסתורין.



במקביל, קומפוזיציית תמונה הופכת לפשוטה הודות לתצוגות Live View על מסך ה- LCD הבהיר (HyperCrystal II LCD) בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ') עם זווית צפייה של 176 מעלות, המאפשר לצלם מכל נקודת מבט.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי תוספת אחרונה זאת לסדרת Olympus E-System הנה לא רק אחד הדגמים הקטנים וקלי המשקל ביותר בשוק, אלא היא גם מצוידת בכל היתרונות של סטנדרט Four Thirds במחיר נוח. וכמובן ,ה- E-450 מצוידת במגוון המלא של טכנולוגיות E-System החדשניות של אולימפוס.

מחיר ה- Olympus E-450:
3499 ש"ח ₪ עבור ערכת העדשות הסטנדרטית.
להשיג בחנויות הצילום המתמחות.

חזרה לצילום






כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח