אלודה משיקה מצלמה חדשה: Mju-550WP

לחג השבועות מצלמת אולימפוס בלבן

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Mju-550WP

רוצים לתעד את חג השבועות ? עם ה- Mju-550WP החדשה של אולימפוס אותה מציעה עתה אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, ניתן לצלם במצלמה אופנתית ומרשימה המגיעה בצבע לבן חגיגי להתאמה מלאה.

גוף המתכת החסון עמיד במים עד לעומק של 3 מטרים, מה שעושה מצלמה חדשה זאת של אולימפוס לבת-לוויה מושלמת לשחייה או צלילה בטיול המשפחתי בחג הקרוב.



דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי עכשיו אפשר להתאים את המצלמה לאווירת החג בעיצוב לבן ונקי ללא פינות.
ה- Mju-550WP של אולימפוס מציעה לכל אחד פתרון קומפקטי וזמין של 'לחץ וצלם'.
בין אם בצילום בעומק של 3 מטרים מתחת למים או ביבשה, מצלמת 10 מגה-פיקסל אטרקטיבית זאת מצלמת תמונות מפורטות ואיכותיות, ומצוידת בזום אופטי 3X.

עם ה- Intelligent Auto Mode הכלול, קבלת תוצאות מעולות הינה קלה:
המצלמה מזהה אוטומטית חמישה ממצבי הצילום הנפוצים ביותר ומתאימה כינונים בהתאם. והודות לטכנולוגיית זיהוי פנים ניתן ללכוד עצמים אנושיים במיטבם, בין אם הם במים או נהנים להם על החוף.

ה- Mju-550WP מצוידת בייצוב תמונה כפול המפחית משמעותית טשטוש הנגרם ע"י זעזועי מצלמה. במקביל, Perfect Shot Preview מאפשר למשתמשים לצפות מראש באפקטים של כינונים שונים, כמו איזון לבן לפני ביצוע צילום בשלג.



ואם התמונות מהחג לא יצאו כראוי, היכולות המסופקות ע"י פונקציית Perfect Fix יכולות לבוא לעזרה בתיקון עיניים אדומות ותאורה בלחיצת כפתור, ישירות במצלמה.
ניתן לצפות בתמונות על מסך LCD בגודל 6.4 ס"מ (2.5 אינץ') ולאחסן אותן ב- xD Picture Card, או הודות למתאם המצורף, ב- MicroSD Card.

עם המגוון הגדול של תכונות וביצועים מרשימים, ה- Mju-550WP החסינה למים היא המצלמה הקומפקטית האידיאלית עבור לכידה ספונטנית של תמונות מעל ומתחת לפני המים.

מחיר המצלמה:
999 ₪ כולל 2GB להשיג בחנויות הנבחרות זמינה גם בצבעים כחול או שחור.

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח