צילומים מעולים במחירים נוחים:

מצלמות FE-3010, Olympus FE-5000 ו- FE-45: ידידותיות למשתמש וגדולות בתכונות

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

FE 3010

סדרת מצלמות FE של אולימפוס חוזרת עם דגמים חדשים – והיא טובה מאשר אי-פעם.
עם שלוש מצלמות חדשות המצטרפות לסדרה מרשימה, הן משלבות ידידותיות למשתמש ועוצמה, והינן אידיאליות לצלמים עם תקציב מוגבל שלא מתפשרים על איכות תמונה.

התוספות האחרונות לסדרת FE מציעות זום אופטי של עד 5x, ורזולוציה של עד 12 מגה-פיקסל.
הדגם העילי כולל אפילו ייצוב תמונה כפול. בנוסף, כל הדגמים כוללים תכונות כמו טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת, וה- Intelligent auto Mode החדשני המזהה אוטומטית את חמישה מצבי הצילום השכיחים ביותר בשימוש, ומתאם כינונים בהתאם לכך. בנוסף לזיכרון פנימי ניתן לאחסן תמונות ב- xD-Picture Card, או הודות למחבר המצורף, להעבירן ל- microSD Card.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מציין כי כל אחד מדגמי FE החדשים עוקב אחרי עקרון התכנון 'כפתור אחד, פונקציה אחת' להבטחת תפעול קל היישר מהאריזה. המצלמות מגיעות בצבעים בולטים. ה- FE-5000 ו- FE-45 זמינות עתה, וה- FE-3010 תהיה זמינה בתחילת חודש מרץ.



FE-5000
עם הזום אופטי 5x וגוף המתכת שלה, ה- FE-5000 מצוידת ביכולות מתקדמות. ייצוב תמונה כפול מבטיח תמונות חדות וללא טשטוש, ועם תכונות נוספות משולבות כמו צילום חיוך המזהה חיוך בפני המצולמים לפני הצילום, ו- Perfect Fix המאפשר לצלם לתקן מיידית טעויות קטנות אחרי ביצוע צילום, ה- FE-5000 עם 10 מגה-פיקסל היא כלי נוח וזמין בכל עת. מסגור קומפוזיציות וצפייה בתמונות ווידאו גם הם קלים ונוחים עם מסך LCD בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ'). טכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת היכולה לזהות עד 16 פרצופים, ו- Intelligent Auto Mode משלימים את רשומות תכונות הצילום המתקדמות. ה- FE-5000 הזמינה בשחור וזהב, היא שילוב מעולה של היי-טק וידידותיות למשתמש. מחיר ה- FE-5000: 999 כולל 4 GB זיכרון בונוס

FE-3010
כשהיא ארוזה בתוך גוף מתכתי חטוב, ה- FE-3010 עם זום 3x משלבת ניידות עם תכונות קלות לשימוש. 12 מגה-פיקסל מרשימים מבטיחים תמונות מושלמות ברזולוציה גבוהה, והמידות הקומפקטיות של המצלמה מאפשרות לה להחליק בקלות לתוך כיס או תיק יד. המצלמה מציעה מבחר של תכונות קלות לשימוש, מ- Auto Intelligent Mode וזיהוי פנים מתקדם, עד ייצוב תמונה כפול למניעת טשטוש. קל גם לראות מדוע צפייה בתמונות וסרטים על מסך ה- LCD בגודל היא 6.9 ס"מ (2.7 אינץ'), הינה קלה ומהנה. מחיר ה- FE-3010: 899 כולל 4 GB זיכרון בונוס



FE-45
ה- FE-45 היא הדגם האידיאלי עבור משתמשים המחפשים פשטות וגיוון. מאחר שדגם זה פועל עם סוללות AA סטנדרטיות וזמינות בקלות, הצלם לא ייתפס לעולם כשהוא צריך לטעון את המצלמה.
בנוסף, ה- FE-45 הקומפקטית משלבת 10 מגה-פיקסל וזום אופטי 3x עבור צילום 'לחץ-וצלם' איכותי. פונקציות כמו Intelligent Auto Mode וטכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת, מקלות לקבל את הצילום המושלם בלחיצה הראשונה בכל סביבת צילום.
ועם ייצוב תמונה כפול, המצלמה מצוידת ברגישות של חיישן תמונה למניעת תמונות מטושטשות.
ה- FE-45 זמינה בגוונים אלגנטיים של זהב, שחור, וכחול עמוק. מחיר ה- FE-45: 599 כולל 4 GB זיכרון בונוס

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח