מצלמות הוידיאו החדשות של Canon מחזירות את הזמן לאחור

קרט מציגה את מצלמות הוידיאו החדשות בפורמט HD של Canon לשנת 2009

מאת הודעות לעיתונות.


LEGRIA HF20 FSL LCD

סדרת LEGRIA כוללת את טכנולוגיית Pre REC- הקלטה מקדימה הצוברת ברציפות 3 שניות של סרט כך שלא מפספסים שום אירוע שלא יחזור
חברת קרט, נציגת Canon בישראל משיקה את סדרת LEGRIA - מצלמות וידיאו קומפקטיות וקלות בעלות איכות צילום HD (High Definition). הדגמים החדשים לשנת 2009 הם HF S10/HF S100 ו- LEGRIA HF 20/HF 200 בעלי טכנולוגיות צילום חכמות במיוחד ועיצוב מתקדם.
הסדרה החדשה כוללת את טכנולוגיית Pre REC אשר צוברת 3 שניות צילום לפני הלחיצה על כפתור הצילום- כך שלא תפספסו אף אירוע.

LEGRIA HF S100/HF S10
סדרת LEGRIA HF S לוכדת את המצולם בעזרת עדשת HD 58 מ"מ חדשה של Canon יחד עם זום אופטי ומייצב תמונה אופטי רחב טווח, ממיר טלה דיגיטאלי 1.7X, המאפשר הקלטת Full HD עד זום אופטי 10X. בנוסף, חיישן Full HD CMOS 8.0 מגה פיקסל חדש מזהה ולוכד כל פרט לצילום תמונת סטילס. חוגת בקרה, לחצן קיצור דרך ותכונות מתקדמות נוספות מאפשרות שליטה על הצילום יותר מבעבר. בעת הצורך, מיקרופון הניתן לחיבור חיצוני יביא לאיכות הקלטת שמע משופרת. את המצלמות ניתן לחבר ישירות למסך HD דרך חיבור HDMI יעודי.



ההבדל בין דגם HF S10 לדגם HF S100 הוא בקיבולת זיכרון ההקלטה. דגם HF S10 הינו בעל זיכרון פנימי בנפח 32GB המאפשר הקלטה של עד 12 שעות צילום, בנוסף להקלטה על גבי כרטיסי זיכרון SD/SDHC בנפח GB16. לחלופין, עבור אלו המעוניינים רק לשתף את סרטיהם מיידית, מצלמת ה- HF S100 מקליטה ישירות לכרטיסי זיכרון.

LEGRIA HF 200/HF 20
מצלמות אלו בעיצוב חדש מסדרת LEGRIA HF של Canon שוקלות 340 גרם בלבד ונחשבות למצלמות הוידיאו בפורמט HD הקלות והאיכותיות בעולם, גודלם של דגמים אלו נמוך ב- 17% מגודלן של המצלמות המתחרות.
למצלמה עדשת וידיאו HD בעלת זום אופטי 15X עם מייצב תמונה אופטי רחב טווח וחיישן Full HD CMOS "1/4 ברזולוציה של 3.3 מגה פיקסל. כמו כן, באמצעות מעבד ה-HD המעודכן של Canon מתאפשרת הקלטת Full HD 1920X1080.
תכונות ואפשרויות מתקדמות נוספות הופכות הצילום ויצירת הסרטים לפשוטה כגון מצב הקלטת וידיאו קליפ קצר.

LEGRIA HF 20 הינה בעלת זיכרון פנימי בנפח 32GB, המאפשר יותר מ-12 שעות הקלטה יחד בנוסף להקלטה על גבי כרטיס זיכרון. לעומת זאת, LEGRIA HF 200 מקליטה לכרטיסי זיכרון נוחים בעלי קיבולת גבוהה מסוג SDHC.

מצלמות הוידיאו HD של קנון תוכננו לתיעוד קל ונוח של הרגעים המרגשים בחיים. הסדרה מציעה מגוון אפשרויות צילום המעניקות גמישות צילום אמיתית. העדשה, המעבד והחיישן של מצלמות קנון מיוצרים על ידי קנון וקיימים בלעדית בדגמי קנון. חברת Canon שילבה בדגמי ה-LEGRIA טכנולוגיה מתקדמת ומגוון תכונות המאפשרות גמישות צילום רחבה:

הפקת ועריכת סרטים בקלות
מצב הקלטת קליפ קצרצר, הייחודי למצלמות הוידיאו של Canon ב- 2009, מאפשר צילום קל ופשוט ללא צורך בעריכה מורכבת.
כל מה שנדרש הוא ללחוץ על לחצן בודד ללכידת ארבע שניות של וידיאו. לאחר מכן, זוהי משימה פשוטה ליצור סרט באמצעות חיבור מספר קליפים. ניתן להוסיף לסרט המוגמר ליווי מוסיקלי – אוסף של רצועות פטורות מזכויות יוצרים הקיים במצלמה; לחלופין, המשתמשים יכולים להעלות את העדפותיהם הפרטיות מהמחשב שלהם.

הקלטה מקדימה
עם פונקצית ההקלטה המקדימה החדשה, המצלמה צוברת ברציפות שלוש שניות של סרט בעת שצג מסך ה-LCD פתוח. ברגע שהמשתמש לוחץ על לחצן ההקלטה, שלוש השניות המקדימות מתווספות אוטומטית לתחילת הקליפ. טכנולוגיה זו מאפשרת למצלם שקט וביטחון ללא החמצת צילום, במידה והאקשן מתרחש מהר מהמצופה. למעשה, פונקצית ההקלטה המקדימה מאפשרת למשתמשים להחזיר את הזמן לאחור.

הפיכת קליפ באורך שנייה לסט תמונות סטילס
מצב הצילום המתפרץ מחלק שנייה אחת של וידאו לסדרה של 25 תמונות סטילס בלחיצת כפתור אחת.



וידיאו או סטילס? הצילום הכפול הופך זאת לקל
לצד אפשרויות צילום וידיאו וסטילס נפרדות – שמאפשרות למשתמשים מגוון כיוונים ידניים – אפשרות שלישית בחוגת המצבים מציגה צילום כפול. בחירה במצב צילום כפול מכוון את המצלמה למצב אוטומטי, ומניח למשתמשים להתמקד בו זמנית בהקלטת וידיאו וצילום תמונות סטילס. במצב זה, ניתן לצלם תמונות סטילס בכל עת – כולל בעת הקלטת וידיאו.

הגישה למצב צפייה פשוטה אף היא. בלחיצה בודדת על לחצן ייעודי, המשתמשים מקבלים גישה לתפריט תמונות המציג את הוידיאו והתמונות שצילמו, מוכנים לצפייה מקדימה.

טכנולוגיית זיהוי הפנים
טכנולוגיית זיהוי הפנים של ,Canon המופעלת באמצעות מעבד DIGIC DV III, מסוגלת לזהות עד 35 פנים שונות בפריים בודד ומנתבת את כיווני הצילום עבור כל אחת מהן. ניתן לסמן עד 9 פנים כאשר אחת מהן משמשת כנקודת הייחוס העיקרית. טכנולוגיה זו מבטיחה שהפנים שנבחרו ישארו בפוקוס גם כאשר הדמויות זזות.

המיקוד האוטומטי המהיר ביותר בצילום וידיאו
בנוסף, המצלמות הינן בעלות מיקוד אוטומטי מיידי, ייחודי ומדויק המכונה Instant AF המאפשר לבצע את מיקוד מהיר ביותר במעבר מאובייקט קרוב לאובייקט רחוק ולהיפך.

חיישן Canon Full HD CMOS
בהשוואה לחיישני CCD מסורתיים, לחיישני CMOS יתרונות רבים בצילום HD. חיישן CMOS מאפשר פענוח מספר רב של פיקסלים בו זמנית ובכך מאיץ את תהליך עיבוד הנתונים.
כל חיישן מסוג CMOS משלב מערכת הפחתת רעשים והגברת נתוני הפיקסלים על גבי שבב החיישן. בנוסף, חיישנים מסוג זה צורכים פחות זרם, מפחיתים את החום ומאריכים את חיי הסוללה. DIGIC DV III
זהו מעבד אותות דיגיטלי ייחודי למצלמות הוידיאו של Canon לשנת 2009, אשר הותאם במיוחד לעיבוד נתונים מחיישני -Full HD , שהינם בעלי אינפורמציה רבה. המעבד מטפל בכמויות נתונים עצומות הנחוצות לצילום HD והצילום המתקבל באמצעותו הוא חף כמעט לחלוטין מרעשים, ניחן באחזור צבע מעולה וטווח גוונים רחב.
בנוסף, המעבד מספק עיבוד נפרד לאותות וידיאו ותמונה במצלמה אחת. התוצאה היא צבעים עשירים הנאמנים לפורמט הצילום המקורי (וידיאו או סטילס).
תוכנת העריכה PIXELA ImageMixer מצורפת לערכת המצלמה.

קרט ישראל מעניקה 3 שנות אחריות למצלמות הנ"ל.

מחיר:
1. HF S10 – 8699 ₪
2. HF S100 - 7499 ₪
3. HF 200 – 4199 ₪
4. HF 20 – 5499 ₪

ניתן להשיג בחנויות הצילום, בחנויות המחשבים המובחרות ובחנויות ניופאן OUTLET

חזרה לצילום



כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח