E-620 של אולימפוס זוכת פרס TIPA

הוכתרה כמובילה בתחרות הפרסים השנתית של איגוד עיתונות הצילום הטכנית (TIPA)

מאת הודעות לעיתונות.


E-620

מצלמת אולימפוס מדגם E-620 8000 הוכתרה כמובילה בתחרות הפרסים השנתית של איגוד עיתונות הצילום הטכנית (TIPA) עבור מוצרים וטכנולוגיות בתחום הצילום.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי השנה זכתה מצלמת ה- Four-Thirds מדגם E-620 בפרס היוקרתי עבור "מצלמת ה- D-SLR הטובה ביותר ברמת כניסה".



TIPA מורכבת מ- 23 כתבי עת עצמאיים מ- 13 ארצות ברחבי העולם.
חבר השופטים של TIPA התרשם מאוד מקלות השימוש והנגישות של ה- E-620 Olympus – מצלמת D-SLR דיגיטלית יצירתית הקטנה והקלה ביותר בעולם עם ייצוב תמונה Built-in.
כה אמרו השופטים: "מצלמת 4/3D-SLR קלת משקל זאת מצוידת במספיק טכנולוגיות כדי לענות לכל צרכיהם של צלמים מתחילים.

"בבחירת ה- Olympus E-620 כמצלמת D-SLR הטובה ביותר ברמת כניסה ל- 2009, ציינו השופטים:
"מעבר לרגישות של 3200 ISO של חיישן Live MOS 12.3 MP שלה, אנו מקדמים בברכה את מערכת הפוקוס האוטומטי עם 7 נקודות, מספר פילטרים אמנותיים, והצג המסתובב המאפשר שימוש ב- Live View מכל הזוויות".

דוד אלון אומר כי מצלמת E-620 החדשה זוכת הפרס מהווה נקודת הצלחה נוספת של אולימפוס במשימתה לשים טכנולוגיות צילום דיגיטלי מתקדמות בידיהם של צלמים שאפתנים בכל מקום בעולם.



ה- Olympus E-620 החדשה, מצלמת ה- D-SLR (רפלקס) היצירתית הקטנה ביותר והקלה ביותר בעולם עם ייצוב תמונה מובנה, משלבת את התחכום הטכני הנדרש ע"י מקצוענים, עם פונקציות קלות-שימוש אותן רוצים חובבים.
כתוצאה, צלמים אמביציוזיים יכולים לקחת עתה יצירתיות לרמה חדשה לגמרי.

כשהיא מצוידת במערכת 7-point Twin autofocus ה- E-620 מספקת פוקוס קונסיסטנטי, כמו גם High-Speed Live MOS נדיב עם 12.3 מגה-פיקסל.
בנוסף, מסך HyperCrystal III LCD בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ'), וזווית צפייה חופשית של 176 מעלות, עושים מסגור של כל תמונה לדבר של מה בכך.
Art Filters בתוך המצלמה מעודדים יצירתיות של צלמים, באפשרם להם ליישם אפקטים מרשימים בלחיצת כפתור.

חזרה לצילום


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח