קנון משיקה בישראל דגמים חדשים בסדרת ה- IXUS

הכוללים מצב צילום אוטומטי חכם חדש המשתמש בטכנולוגית זיהוי האובייקט המצולם

מאת הודעות לעיתונות.


IXUS95IS

IXUS 110 IS ו- IXUS 990 IS כוללות בנוסף עדשת זום רחבת זווית, צג LCD רחב וצילום סרטי HD רחבי מסך
חברת קרט יבואנית Canon בישראל משיקה ארבעה דגמים חדשים בסדרת IXUS המעוצבת והקומפקטית. הדגמים החדשים המגיעים לישראל הם ,IXUS 100IS, IXUS95IS , IXUS 110IS ו- IXUS 990IS ובעיצוב דק וקומפקטי ובמגוון צבעים.
סדרת IXUS משלבת בין נוחות נשיאה, תפעול פשוט ואיכות צילום גבוהה המיועדת לצילומים משפחתיים.

Digital IXUS 95IS: מצלמה בעלת רזולוציה של 10.0 מגה פיקסל, הכוללת עדשת זום אופטי 3x עם מייצב תמונה המשלבת סגנון IXUS קלאסי במגוון צבעים יוצא דופן, מגיעה בגימור כסוף, אפור, כחול או ורוד.
טכנולוגיות מתקדמות של Canon הכוללות זיהוי תנועה וזיהוי פנים, מאפשרות צילום תמונות חדות ופורטרטים נהדרים באופן קל ופשוט באמצעות מצב צילום אוטומטי חכם חדש.
בנוסף, עם מגוון של 17 מצבי צילום שונים, הצילום המושלם נמצא בקצות אצבעותיכם. מחיר1499 ₪ .



Digital IXUS 100 IS: המצלמה הדיגיטלית
IXUS 100 IS

הדקה של קנון מעולם בעובי 18.4 מ"מ, בעלת 12.1 מגה פיקסל הכוללת עדשת זום אופטי 3x עם מייצב תמונה, צילום וידיאו HD מאפשרת צילום תמונות מעולות בקלות.
במעבר למצב צילום אוטומטי חכם המצלמה תשתמש בטכנולוגית זיהוי הסצנה 'להבנת' סצנת הצילום שלכם, לשם בחירת מצב הצילום המושלם מתוך 18 אפשרויות - ובכך תעניק תוצאות מעולות בפעולת 'כוון וצלם' קלה. לחלופין, ניתן לצלם וידיאו קליפים באיכות HD מרשימה - ולאחר מכן לצפות בהם ישירות על גבי כל טלוויזיה HD באמצעות כבל HDMI אופציונאלי.
ניתן לבחור מתוך ארבעה צבעים: כסף, זהב, שחור או אדום. מחיר 1799 ₪ .

דגם חדשני נוסף הינו Digital IXUS 110 IS:
IXUS 110 IS

מצלמה המשלבת סגנון אלגנטי ועוצמת צילום בפורמט רחב, בעלת 12.1 מגה פיקסל הכוללת עדשת זום אופטי 4x רחבת זווית (28 מ"מ) עם מייצב תמונה וצילום וידיאו HD.
ה-Digital IXUS 110IS מכניסה יותר לתמונה עם שלל תכונות:
עדשה 28 מ"מ רחבת זווית האידיאלית לצילומים קבוצתיים או צילומי פְּנים, צילום וידיאו HD רחב מסך וצג PureColor LCD II רחב בגודל "2.8.
דפדוף בין התמונות בסיבוב פרק יד באמצעות התצוגה האקטיבית, צפיה בסרטים על גבי טלוויזיה HD באמצעות חיבור HDMI וצילום בקלות עם מצב הצילום האוטומטי החכם.
עיצובה המסוגנן מגיע בגימור: בכסף, זהב, ורוד או כחול. מחיר 2049 ₪ .



Digital IXUS 990 IS:
IXUS 9900 IS

מצלמה בעלת רזולוציה של 12.1 מגה פיקסל הכוללת עדשת זום אופטי 5x עם מייצב תמונה ווידיאו HD הופך את ה-Digital IXUS 990 IS לאידיאלית לצילום נושאים רחוקים, או למסגור יצירתי של צילומים. עיצובה המתכתי והאלגנטי טומן בחובו שפע תכונות מלהיבות: ממצב צילום אוטומטי חכם לצילום תמונות נהדרות ללא מאמץ ועד למצבי צילום אמנותיים חדשים כגון אפקט אור יצירתי וזום מטושטש.
ניתן ליהנות מתמונות שצולמו בגודל מלא עם מסך ה-PureColor LCD II בגודל "3.0 ותכונת התצוגה האקטיבית המופעלת באמצעות תנועה.
בנוסף, ניתן לעבור למצב צילום וידיאו ולצלם וידיאו-קליפים מפורטים באיכות HD. מחיר 2299 ₪ .

בנוסף לעיצוב המרהיב, חברת Canon שילבה בדגמי ה-IXUS טכנולוגיה מתקדמת הכוללת מפרט תכונות וחידושים עשיר המאפשר צילום תמונות איכותיות:

מעבד DIGIC 4
כל קו מצלמות האיקסוס החדש כולל את מעבד התמונה DIGIC 4 מתוצרת Canon. מעבד מתקדם זה מאפשר מהירות עיבוד גבוהה והקטנה משמעותית של הרעשים הנקלטים וכן טכנולוגיות מתקדמות נוספות המביאות לתוצאות מעולות.
טכנולוגיית זיהוי הפנים, אשר מצליחה לזהות את הפנים גם כשהן לא מופנות ישירות לעבר העדשה או כשהם בפרופיל הופכת צילום אנשים לפשוט וקל יותר. אפשרות מעקב אחר פנים מסוימות בדיוק רב יותר והפעלת המצלמה מיד עם זיהוי פנים חדשות בתמונה מקלים משמעותית על צילום תמונות קבוצתיות.

ניגודיות iContrast
פונקציה הקיימת במצב צילום או צפייה המבליטה את הפרטים באזורים הכהים של התמונה על-פי מידת החשיפה, הטווח הדינאמי ומאפייני תמונה אחרים מבלי לאבד פרטים באזורים אחרים.
בנוסף, פונקצית הפחתת הרעשים של ה-DIGIC 4 מבטיחה מינימום רעשים באזורים שטופלו.

צילום ודחיסת וידאו משופרים
בנוסף, המצלמות בעלות פונקצית צילום וידיאו VGA, המאפשר צילום 30 פריימים לשנייה.
הדגמים החדשים כוללים טכנולוגית דחיסה מתקדמת המאפשרת אחסון חומר מצולם בכמות של 40% יותר ללא ירידה באיכות הצילום. כמו כן, למצלמות טכנולוגיית תיקון עיניים אדומות אוטומטי, מגוון צבעי גוף וחוגת שליטה מלאה עם אפשרות אפיון לתפריט הראשי.

חברת קרט מעניקה 3 שנות אחריות מלאה על מצלמות Canon וחבילת "שירות יהלומים" הכוללת שירות מצלמה חליפית או שירות עד הבית תוך 24 שעות.
כמו-כן מצורפת למצלמה ערכת Can-On-kit הכוללת, ספר מלא בעברית להפעלת המצלמה, ספר מלא בעברית להפעלת התוכנה המצורפת, וKey--Can-On:
קורא כרטיסים, כרטיס זיכרון 2 גיגה וע"ג סדנת צילום אינטראקטיבית.

ניתן להשיג בחנויות הצילום, רשתות השיווק והחשמל, בחנויות המחשבים המובחרות ובחנויות ניופאן OUTLET

חזרה לצילום



כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח