מצלמת האולטרה-זום המובילה בעולם:

Olympus SP-590UZ - עוצמה וגמישות

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Olympus SP-590UZ

עכשיו יכולים צלמים לתת ליצירתיות שלהם לפרוץ החוצה עם ה- Olympus
SP-590UZ החדשה.


כשהיא מצוידת בזום אופטי רחב 26X מדהים, המכסה טווח אורך מיקוד שלא יאומן של 26-676 מ"מ, לצד רזולוציה של 12 מגה-פיקסל, המצלמה החדשה מציעה לצלמים שאפתנים עוצמה וגמישות וגיוון ללא תקדים.

החל מצילומי תקריב (קלוז-אפ) איכותיים של עצמים מרוחקים, עד צילומים קבוצתיים בזווית רחבה וצילום במהירות אולטרה-מהירה; מצלמה זאת מוכנה לענות לכל אתגר.

ייצוב תמונה כפול מפצה על טשטוש עקב זעזועי המצלמה, ואת התוצאות הבהירות והחדות ניתן לראות במסך HyperCrystal II LCD בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ').



דגם זה מציע את החופש של שליטה ידנית מלאה, כמו גם הנוחות של צילום אוטומטי קל ופשוט, ולכן המצלמה מתאימה עבור כל מצב בו ניתן לפגוש.

Olympus SP-590UZ

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, נציגי ויבואני אולימפוס בישראל, אומר כי עם ה- Olympus SP-590UZ ניתן לחוות את הגיוון של זום אופטי רחב 26X בלי הטרחה של סחיבת ציוד כבד.
בין אם יוצאים לטיול, למסע מאתגר בטבע, או מצלמים בבית ואצל חברים; טווח האורך הפוקאלי 26-676 מ"מ של המצלמה מספק גמישות שאין דומה לה.
בעוד הזום המדהים נותן למילה 'להתקרב' משמעות חדשה ואישית, הרי זווית הצפייה הרחבה מאפשרת להכניס יותר לתוך תמונה יחידה.



צלמים מביני דבר יעריכו את המגוון הרחב של תכונות אותן מציעה ה- Olympus SP-590UZ לשיפור תוצאות ולקלות שימוש. ייצוב תמונה כפול מבטיח מניעת טשטוש הנגרם ע"י זעזועי מצלמה, בעוד טכנולוגיית התאמת צל וטכנולוגיית זיהוי פנים מתקדמת מטפלות באזורים מוצללים, ומבטיחות כי עצמים אנושיים ייחשפו באופן מושלם ובפוקוס מדויק.

מצב Multiple Exposure מאפשר לצלם להציב תמונה אחת על אחרת, בעוד Beauty Mode לוכד את המצולמים ומקנה להם עור רך ובעל מראה מבריק.

לגמישות וחופש יצירתי מרביים משלבת ה- Olympus SP-590UZ את הנוחות של צילום אוטומטי ומבחר של 18 מצבי צילום, עם האופציה של שליטה ידנית מלאה: מצבי חשיפה P/A/S/M מבטיחים כי רגעים מלאי השראה יתורגמו לתוצאות מדויקות. ועם צילום אולטרה-מהיר של 10 תמונות בשנייה, אפשר לתפוס כל שבריר של הפעילות.

להשלמת תכונות המצלמה: תפריטי ה- Olympus SP-590UZ מוצגים בעברית וב- 38 שפות נוספות, והמצלמה תואמת ל- xD-picture Card ו- microSD Card.

המחיר: 2,199 ש"ח להשיג בחנויות הנבחרות

חזרה לצילום

WeSell רשת שותפים

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח