הדיגיטלית הדקה בעולם

המצלמה מצוידת בפונקציית CCD-shift נגד זעזועים ובמסך LCD בגודל 3 אינץ'

מאת הודעות לעיתונות.

EXILIM Zoom EX-Z150

קסיו מציגה את המצלמה הדיגיטלית הדקה ביותר בעולם עם זום אופטי רחב 4X

חברת דיגי-ביי, נציגת יצרנית המצלמות הדיגיטליות קסיו (CASIO) בישראל, מביאה את הדגם החדיש ביותר בסדרת מצלמות EXILIM של קסיו - ה- EXILIM Zoom EX-Z150 המעוצבת והדקה, המצוידת בעדשות זום בזוית רחבה, פונקציית CCD-shift נגד זעזועים, מסך LCD בגודל 3 אינץ', ורזולוציה של 8.1 מגה פיקסל.

ה- EXILIM Zoom EX-Z150 מכילה את התכונות והפונקציות הדרושות כדי לענות לדרישות התובעניות של משתמשי המצלמות הדיגיטליות של ימינו, הכול עם מידות קטנות. המצלמה, בעובי של 2 ס"מ בלבד, מגיעה עם עדשות זום 28 מ"מ בזוית רחבה ועדשות זום אופטי 4X.

"מצלמה זאת הנה האביזר המושלם עבור חובבי צילום, מאחר שהיא קומפקטית, אטרקטיבית, ומגיעה מצוידת בטכנולוגיית זיהוי פנים הפופולארית", אומר דוד אלון, מנכ"ל דיגי-ביי, נציגי קסיו בישראל. "ה- EXILIM Zoom EX-Z150 נשארת נאמנה לתכונות הידידותיות למשתמש שהפכו לסטנדרט של סדרת EXILIM Zoom".

EXILIM Zoom EX-Z150

להשלמת המראה המעוצב והחטוב שלה, ה- EXILIM החדשה מציעה את כל התפקודיות המתקדמת לה ניתן לצפות במצלמה דיגיטלית הרבה יותר גדולה, כולל פונקציית CCD-shift נגד זעזועים, וטכנולוגיית זיהוי פנים. היא גם מצוידת במוניטור CCD גדול של 3 אינץ', לראשונה בסדרת EXILIM, מה שמקל על יצירת קומפוזיציות צילום ומוסיף את ההנאה של הצפייה בתמונות על המסך.

המצלמה זמינה בצבעים: כסף, שחור, אדום, ורוד וירוק.

מחיר ה- EXILIM Zoom EX-Z150, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון: 1399 ₪. להשיג בחנויות הנבחרות.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח