זום X7 וייצוב תמונה כפול:

יש לך חבר עם Olympus Mju 1060

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus Mju 1060

עכשיו אפשר לגלות את החברים מקרוב: מצלמת Olympus Mju 1060 רבת העוצמה מצוידת בזום אופטי רב אפשרויות של 7X (27-260 מ"מ) עבור צילומי תקריב (קלוז-אפ) ספונטניים של חברים, בני משפחה, חיות מחמד אהובות, ועוד.

כשהיא מבטיחה כי טשטוש במצבי פעולה הפך לנחלת העבר, מצלמה עתירת יכולות זאת מפצה על זעזועי מצלמה עם ייצוב תמונה כפול. תפריטים מלאים בעברית, רזולוציית צילום של 10 מגה-פיקסל, מסך HyperCrystal LCD נדיב בגודל 3 אינץ' (7.6 ס"מ), צילום מהיר (עד 9 מסגרות בשנייה), ביחד עם מספר טכנולוגיות תמונה מתקדמות – כל אלה מוכיחים כי נוחות ועוצמה אינן סותרות אחת את האחרת.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי הזום המעולה והמסך הגדול מאפשרים מסגור וצפייה קלה בתמונות. כל נוחות זאת ארוזה בגוף מתכת חטוב ומוצק במבחר צבעים: כסף, שחור, או ירוק, המוסיפים להנאה מהצילום.

ייצוב התמונה הכפול מקל על צילום תמונות חדות עם כינוני ISO גבוהים ומייצב תמונה מכאני. ב- Olympus Mju 1060 יש חידושים טכנולוגיים רבים נוספים, כולל Intelligent Auto Mode (מצב אוטומטי חכם), טכנולוגיית זיהוי פנים, טכנולוגיית התאמת צל, וצפייה מוקדמת מושלמת בתמונות המצולמות. את רשימת התכונות המתקדמות משלים מדריך עזרה בתוך המצלמה להסברים מיידיים על תכונות, כמו גם כפתורים מוארים עבור קלות צילום בתנאי אפלה. התפריטים זמינים בעברית (בלעדי לאולימפוס) וב- 38 שפות נוספות, כולל רוסית וערבית, מה שמקל ביותר על ניווט בתפריטים האינטואיטיביים.

את הזיכרון הפנימי משלימה תושבת ל- xD-Picture Card, עם תאימות microSD Card הודות למחבר המצורף. תוכנת Olympus Master המגיעה עם המצלמה מבטיחה כי צפייה, עריכה ושמירת ארכיון תמונות יהיו קלות יותר מאשר אי-פעם. מחיר ה- Olympus Mju 1060: 1,899 ₪, כולל 4 ג'יגה-בייט זיכרון. להשיג החל מחודש אוקטובר 2008 ברשתות השיווק (אופיס דיפו, שקם, מחסני חשמל, אלמ, בסט ביי) ובחנויות הנבחרות.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח