פרס EISA היוקרתי ל- EXILIM Pro EX-F1 כמצלמה הקומפקטית המתקדמת ביותר

מצלמת דמוי רפלקס סופר-מהירה עם קצב צילום 60 תמונות רצופות בשנייה בפורמט HD מלא

מאת הודעות לעיתונות.

E3

מצלמת EXILIM Pro EX-F1 של חברת קאסיו (CASIO), המיוצגת בישראל ע"י חברת דיגיבי, זכתה בפרס EISA היוקרתי לשנת 2008-2009, כמצלמה הקומפקטית המתקדמת ביותר. EISA הנו איגוד המגזינים והאתרים המקצועיים המתמחים באירופה, והפרסים אותם מעניק הארגון מתבססים על סקירות המוצרים בכתבי העת והדירוגים בהם הם זוכים.

EXILIM Pro EX-F1 הנה מצלמה דמוי-רפלקס דיגיטלית מתקדמת, המצוידת בחיישן CMOS חדש מהיר ובמעבד LSI מהיר. מפתחי המצלמה, המצוידת בזום אופטי X12, התמקדו בהשגת יכולת מהירות צילום רציף (Burst) שכמוה לא הייתה זמינה עד היום: עד 60 תמונות רצופות בשנייה.

דוד אלון, מנכ"ל דיגיבי, מציין כי בשימוש בצילום רציף סופר-מהיר של המצלמה עבור תמונות סטילס או מצב הקלטת סרטים מהיר, יכולים משתמשים ללכוד תנועה של חלקיק שנייה בפירוט רב יותר מאשר בעבר, מה שמאפשר אפילו תנועה שעין אדם לא יכולה לקלוט בדרך כלל.

בשימוש במצב צילום רצף נייח ניתן לצלם במהירות סופר-מהירה של 60 תמונות בשנייה, כאשר קצב הצילום יכול לנוע בין 1 עד 60 תמונות בשנייה.

אפשר לקלוט תמונות לא רק ברגע הלחיצה על כפתור הצמצם, אלא עוד לפני כן! בצילום רציף של עד 60 תמונות לשנייה ניתן לשמור מקסימום 60 תמונות באוגר הזיכרון של המצלמה עצמה אפילו לפני לחיצה על כפתור הצמצם. גם אם המשתמש ילחץ על הצמצם מעט מאוחר מדי, הוא עדיין יוכל לתפוס את הרגע החשוב לו.

ניתן לצלם בעוד שבו זמנית מוצגת הפעולה שלפני עיני הצלם בהילוך איטי (Slow motion) – כאילו שהזמן עצמו מואט! כך ניתן להבחין בתנועת העצם בעת הלחיצה על הצמצם, מה שמבטיח כי הצלם לא יחמיץ את הרגע הקריטי.

בעת שימוש בפלאש ניתן לצלם עד 20 צילומים רציפים במהירות של עד 7 תמונות בשנייה, כך שאפילו בתאורה חלשה לא מחמיצים תמונות.

ה- EXILIM Pro EX-F1 יכולה להקליט סרטים של תנועה מהירה מדי לעין האדם, להצגה בתנועה איטית. ניתן לבחור במהירות הקלטת סרטים של 300, 600 או 1,200 מסגרות בשנייה. יש גם כפתור סרט (Movie Button) המאפשר להתחיל להקליט במהירות סרט בלי לעבור תחילה ממצב צילום נייח.

המצלמה מצוידת ביכולת הקלטת סרטים בפורמט HD מלא. ניתן להקליט סרטים יפהפיים בגודל מסך של 1920 על 1080 פיקסלים, בקצב של 60 מסגרות בשנייה. ניתן לחבר את המצלמה למכשיר טלוויזיה תואם HD עם כבל HDMI הזמין בנפרד כדי ליהנות מצפייה בסרטים.

מחיר ה- EXILIM Pro EX-F1:4,499 ₪ להשיג בחנויות המובחרות.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח