קאסיו משיקה מצלמת EXILIM דיגיטלית מהירה חדשה עם צילום רציף מהיר יותר מאשר מצלמת רפלקס

המצלמה החדשה מצלמת 40 צילומים בשנייה ומקליטה סרטים במהירות של 1,000 מסגרות בשנייה

מאת הודעות לעיתונות.

HIGH SPEED EXILIM EX-FH20

קאסיו (Casio), המיוצגת בישראל ע"י דיגיביי, הודיעה על שחרור המצלמה הדיגיטלית החדישה ביותר ממשפחת EXILIM – ה- HIGH SPEED EXILIM EX-FH20. מצלמה מרשימה חדשה זאת מסוגלת לבצע צילום רציף (Burst Shooting) מהיר של 40 מסגרות בשנייה, ויכול להקליט סרטים במהירות גבוהה של עד 1,000 מסגרות בשנייה.

בחודש מרץ השנה שחררה קאסיו את ה- EXILIM Pro EX-F1, המצלמה הדיגיטלית המהירה ביותר בעולם. ה- EX-F1 מסוגלת לבצע צילום רציף סופר-מהיר של 60 מסגרות בשנייה, ויכולה להקליט סרטים במהירות של עד 1,200 מסגרות בשנייה, כשהיא עוזרת לצלמים לתפוס כל רגע מכריע, ואפילו ללכוד תנועה שהעין האנושית לא יכולה בדרך כלל לקלוט. תכונות אלה יצרו זן חדש לגמרי של צילום דיגיטלי, וזכו לכבוד ולהערצה של חובבי צילום נלהבים וצלמים מקצועיים כאחד.

בעוד היא שומרת על יכולת ביצוע במהירויות ללא תחרות מצד מצלמות הרפלקס (SLR) הדיגיטליות הטובות ביותר בעולם, ה- HIGH SPEED EXILIM EX-FH20 החדשה נועדה למשוך מגוון רחב יותר של משתמשים. בנוסף לפישוט התפעול ע"י מיקום כל מצבי צילום בחוגה יחידה, קאסיו גם ציידה את ה- EX-FH20 בזום אופטי X20 בגוף קומפקטי באופן מפתיע, 27% קטן יותר ו- 28% קל יותר מזה של ה- EX-F1.

המהירות וקלות השימוש שמות מצלמה זו בקטגוריה בפני עצמה. בהכירה בתכונות ייחודיות אלה השיקה קאסיו עם שחרור ה- EX-FH20 החדשה את סדרת HIGH SPEED EXILIM החדשה, הכוללת מצלמה זאת ואת ה- EX-F1 המהירה אף יותר. קאסיו מצפה כי התכונות המהפכניות של מצלמות HIGH SPEED EXILIM שלה ייצרו יישומים חדשים לגמרי עבור צילום דיגיטלי.



9.1 מגה-פיקסל אפקטיביים ועדשות זום רבות עוצמה בזווית רחבה
ה- EX-FH20 מצוידת בעדשות זום רחבות השוות ל- 26 מ"מ, היכולות לבצע צילומי תקריב של עצמים עם זום אופטי 20X רב עוצמה. המצלמה גם מצוידת בפונקציית תנודת LMOS נגד זעזועים, לתמיכה בצילומי זום גדול.

דוד אלון, מנכ"ל דיגיביי, מציין כי משתמשים לא יחמיצו לעולם הזדמנות צילומית עם צילום רציף מהיר של עד 40 מסגרות בשנייה. ה- EX-FH-20 יכולה ללכוד פעולה בתמונות בהפרדה-גבוהה של 7 מגה-פיקסל (3072 על 2304 פיקסל) עם צילום רציף סופר-מהיר של עד 40 מסגרות בשנייה. משתמשים יכולים לבחור מתוך שבעה כינוני צילום רציף, המאפשרים להם ללכוד ממסגרת אחת בשנייה עד 40 מסגרות בשנייה ברצף יחיד. בנוסף, משתמשים יכולים להקליט מראש עד 40 תמונות נייחות (סטיל) לא רק בדיוק בשנייה בה הם לוחצים על כפתור הצמצם, אלא אף לפני כן! אפילו אם לוחצים על הצמצם מעט מאוחר, הם עדיין תופסים את הרגע החשוב.

הקלטת סרטים במהירות גבוהה של עד 1,000 מסגרות בשנייה
ה- EX-FH20 יכולה להקליט קטעי סרטים מהירים בתנועה שהנה מהירה מדי עבור העין האנושית, עבור הצגה חוזרת של תנועה סופר-איטית. משתמשים יכולים לבחור ממהירויות הקלטה של 1,000, 400 או 210 מסגרות בשנייה, ויכולים גם לעבור מהמהירות הסטנדרטית של 30 מסגרות בשנייה להקלטה מהירה של 210 מסגרות בשנייה במהלך ההקלטה, בלחיצת כפתור. ה- EX-FH20 מקלה על לכידת רגעים קריטיים בוידאו.

פונקציית Anti-Shake מהיר
פונקציה זאת מתקנת תמונות ע"י שילוב אוטומטי של תמונות רבות הנלכדות במהלך צילום רציף מהיר.

כינון סצינות ליליות מהיר
עם או בלי חצובה, תכונה זאת מבטיחה כי צילומי לילה מהירים ייצאו ברורים ויפהפיים.

פונקציית סרט HD פונקציית HD של ה- EX-FH20 מקליטה ב- 1,280 על 720 פיקסלים, ב- 30 מסגרות בשנייה.

מחיר ה- EX-FH20: 2,999 ₪ כולל 8 ג'יגה-בייט זיכרון להשיג בחנויות המתמחות.



חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח