IXUS 970 IS: המורשת האופטית של קנון עם מיטב הטכנולוגיות

קרט ישראל יבואנית "קנון", משיקה את מצלמת IXUS 970 IS הדיגיטלית, המשלבת את המורשת האופטית, עם מיטב הטכנולוגיות, והעיצוב היוקרתי מבית "קנון".

מאת הודעות לעיתונות.

IXUS 970 IS

מצלמת IXUS 970 IS המעוצבת, מציעה לראשונה בסדרת ה-IXUS - זום אופטי עוצמתי 5X , מסך LCD צבעוני "2.5, 10 מגה פיקסל ומעבד תמונה DIGIC III עם טכנולוגית הפחתת רעשים, המהווים שילוב מנצח !

מצלמת ה-IXUS 970 המוצעת בגימור מבריק, בגוון כסוף מטאלי, עוצבה בקווים רכים, המשלבים גוף מתכתי עמיד, דק וקומפקטי, לאלה המעריכים יוקרה ואיכות גם בפריטים הקטנים.

המצלמה, המצוידת בפונקציות מתקדמות ובטכנולוגיה חדישה ומשוכללת, כוללת: חיישן תמונה עם 10.0 מגה פיקסל, זום אופטי 5x עם מייצב תמונה אופטי מתקדם (IS) המעניק יתרון בתחום מהירות הסגר, טכנולוגיה חדשה לזיהוי התנועה , תיקון עיניים אדומות וטכנולוגית זיהוי הפנים עם בחירת הפנים ומעקב אחריהן מסך Pure Color II LCD בגודל "2.5, המציג תמונה בהירה עם ניגודיות גבוהה. בנוסף, חוגת בקרה המקלה על שינוי הכיוונים, המאפשרת למסגר את התמונה או לצפות בתפריט מוגדל ושימושי, בחירת מצבי הצילום, דפדוף בין התפריטים וצפייה בתמונות. מעבד תמונה DIGIC III עם טכנולוגית הפחתת רעשים, לקבלת תמונות באיכות גבוהה ביותר.

המצלמה כוללת בנוסף, עדשה איכותית, עם מקדם רפרקטי גבוה יותר מכל עדשה אספרית (לא כדורית), בשילוב אלמנט העדשה UA של "קנון", המתקן את הסטיות ומהווה חלק בלתי נפרד של העדשה.

איכות התמונה, היא הגורם המוביל במצלמת IXUS 970 IS - טכנולוגית זיהוי התנועה, משתלבת עם מייצב התמונה האופטי וטכנולוגית זיהוי הפנים, להפקת תמונות ללא טשטוש ומערכת המיקוד האוטומטי עם הכיוון העדין, מאפשרת לנצל את היתרונות של הטכנולוגיות החדישות והמשוכללות של המצלמה.

בנוסף, מעניקה חברת "קרט", מארז מהודר במתנה: Canon Kit הכולל - Can-On-Key™: קורא כרטיסים, Disk On Key , כרטיס זיכרון 2 גיגה, סדנת צילום אינטראקטיבית המותקנת ע"ג הכרטיס וספר הדרכה מלא למצלמה ולתוכנות ההפעלה.

מחיר: 2499 ₪ 3 שנות אחריות מבית "קרט"

ניתן להשיג בחנויות הצילום , רשתות השיווק והחשמל ובחנויות המחשבים המובחרות.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח