מצלמת הרפלקס Olympus E-3 זכתה בפרס הזהב של DIWA

מהירות, צפייה בזמן אמת, איכות תמונה ורב-תכליתיות.

מאת הודעות לעיתונות.

EXILIM_Pro_EX-F1

איגוד DIWA ( Digita Imaging Website Association) העניק פרס זהב יוקרתי ל- Olympus E-3 – מצלמת הדגל בסדרת מצלמות הרפלקס Olympus D-SLR.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי המצלמה זכתה בפרס בזכות תכונותיה הטכנולוגיות הייחודיות בארבעה תחומים עיקריים: מהירות, צפייה בזמן אמת על המסך (Live View), איכות תמונה, ורב – תכליתיות.

DIWA הנו ארגון המורכב ממאגר של כתבי עת מתמחים מבוססי-אינטרנט מרחבי אירופה. חבר השופטים של DIWA השתכנע מהשילוב הכולל ללא תחרות של תכונות ה- E-3, כפי שציינו השופטים: "האוטו פוקוס המהיר ביותר בעולם (עם עדשות SWD), Live View בשילוב עם מוניטור מרובה-זוויות, רזולוציית תמונה של 10 מיליון פיקסל, וחיישן שינויי ייצוב תמונה מובנה (Built-in)",

עוד הוסיפו השופטים: "אחיזה וארגונומיה מעולות, איכות תמונה מעולה, ותאימות למגוון רחב של עדשות ZUIKO DIGITAL רבות עוצמה ועם זאת קומפקטיות, זכו להערכה גדולה במבחני DIWA רבים, והביאו להענקת פרס הזהב של DIWA ל- Olympus E-3".

מצלמת Olympus E-System זו, החדישה ביותר במשפחה, היא היורשת של Olympus E-1 מבוססת Four Thirds System. ה- E-3 הבנויה עבור הדרישות הספציפיות של צילום SLR דיגיטלי, עונה ללא פשרות לדרישות לתוצאות באיכות הגבוהה ביותר עבור צלמים מקצוענים.

מחיר ה - Olympus E-3 כולל גריפ מקצועי: 9,000 ₪ להשיג בחנויות צילום מובחרות.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח