מצלמת CASIO EXILIM Pro EX-F1 זכתה בפרס החדשנות של TIPA לשנת 2008

המצלמה המהירה ביותר בעולם פותחת אפשרויות חדשות בצילום

מאת הודעות לעיתונות.

EXILIM_Pro_EX-F1

איגוד עיתונות הצילום הטכני (TIPA) העניק את פרס החדשנות בצילום לשנת 2008 (Best Imaging Innovation) למצלמת EXILIM Pro EX-F1 של קאסיו (CASIO) המיוצגת ומשווקת בישראל ע"י חברת דיגיביי.

שופטי התחרות, הכוללים את עורכי עיתוני הצילום המקצועי מרחבי אירופה, העניקו את פרס החדשנות למצלמת קאסיו, כשהם קובעים כי EXILIM Pro EX-F1 פותחת אפשרויות חדשות בצילום, הודות למהירותה הבלתי רגילה.

"המצלמה מצלמת תמונות 6 מגה- פיקסל בגודל מלא במהירות של 60 מסגרות בשנייה, וקליפים של סרטים בגודל קטן יותר במהירויות של עד 1,200 מסגרות בשנייה", אמרו השופטים. "זה מאפשר למשתמש לתפוס כל רגע משמעותי, ואפילו תנועה שהעין האנושית בדרך כלל אינה יכולת לתפוס".

עוד הוסיפו שופטי TIPA בנימוקי מתן הפרס ל- EXILIM Pro EX-F1: "פונקציית צפייה בהילוך איטי (Slow Motion) מאפשרת למשתמשים לצפות וללכוד רגעים קריטיים בהילוך איטי במהלך צילום תמונות נייחות (סטילס). בדרך זאת יכולים משתמשים לצלם תמונות בעוד על מסך ה- LCD מוצגת בהילוך איטי התמונה שמול עיניהם. "זהו זינוק מרשים קדימה, העושה את ה- EXILIM Pro EX-F1 לזוכה ראוי בפרס ה- "Best Imaging Innovation", סיכמו שופטי TIPA.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח