יכולות מתקדמות במצלמת רפלקס:

E-520 Olympus מספקת את השילוב המושלם של נוחות ושליטה

מאת הודעות לעיתונות.

FE-340_silver_back_view

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מציגה את מצלמת הרפלקס (D-SLR) Olympus E-520 החדשה – הפיתוח האחרון בסדרת E-500 זוכת פרס EISA המצוידת במערך גדול של תכונות מתקדמות.

המצלמה בנויה במארז קל ביותר וקומפקטי, המביא צילום ברמה מקצוענית אל קצות אצבעותיך ומאפשר לממש שאיפות צילומיות עם כל החופש ששליטה ידנית מציעה, ביחד עם הגיוון והניידות של ה- E-System מבוססת "שלושה רבעים" (Four Thirds). תמונות חדות ביותר מתקבלות ברציפות הודות למייצב התמונה המובנה, ויכולת Live View של צפייה על המסך המאפשרת ליהנות ממיסגור ואחיזה נוחים.

מצלמת ה- 10.0 מגה-פיקסל החדשה תהיה זמינה בחנויות הצילום בחודש יוני במחיר של 2,999 ₪.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, מציין: "ה- E-520 בנויה לספק הנאה בכל מצב צילומי - בין אם במגרש כדורגל או בנוף פראי, עם ההנאה מהרב-גוניות של מצלמת רפלקס (D-SLR) מקצועית מצוידת בייצוב תמונה מובנה (Built-in) עבור תוצאות ברורות ומפורטות בכל מצב צילומי וסוג פעילות".

הודות לשילוב הישיר של המייצב לתוך גוף המצלמה, ניתן ליהנות מיתרונותיה עם המגוון המלא של עשרות עדשות תואמות Four Thirds, החל מעדשות זווית רחבה – ZUIKO DIGITAL ED 9-18MM עד העדשה עתירת הביצועים ZUIKO DIGITAL ED 70-300 MM . לאחרונה זכתה עדשת ZUIKO DIGITAL ED 12-60MM SWD בפרס TIPA (איגוד עיתונות הצילום הטכנית), כעדשה המקצועית הטובה ביותר לשנת 2008.

ה- E-520 מאפשרת ליהנות מהטוב שבכל העולמות: צילום רציף מהיר של עד 3.5 מסגרות בשנייה ועד שמונה תמונות באוגר RAW ולהבטחת איכות תמונה מושלמת. במצלמה כלול מעבד תמונה TruePic III המספק תמונות איכותיות עם רעש נמוך וביצועים מהירים מאוד.

FE-340_silver_back_view
"צילום ברמה מקצועית מעולם לא היה כה ידידותי למשתמש", מציין דוד אלון, "הגוף הארגונומי של ה- E-520 יושב בנוחות בכף היד, בעוד Live View עם קונטרסט מעולה מקל על מיסגור וצפייה בתמונות – גם מזוויות שונות על מסך HyperCrystal II LCD בגודל 6.9 ס"מ (2.7 אינץ'). בנוסף, טכנולוגיית זיהוי פנים (Face detection) והתאמת צל פועלות לאיתור ואופטימיזציה אוטומטיים של עצמים אנושיים ואזורים מוצללים, ומשמעות הזמינות של 32 מצבי צילום היא שלמשתמשים קל להתאים כינונים במגוון תנאי צילום.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח