מצלמת רפלקס (D-SLR) הקטנה ביותר בעולם,ידידותית למשתמש ואיכותית:

Olympus E-420 יוצאת לשוק: המצלמה המושלמת לחובב המקצועי

מאת הודעות לעיתונות.

FE-340_silver_back_view

מצלמת הרפלקס (D-SLR) הקטנה ביותר בעולם יוצאת לשוק, ושוב החידוש מגיע מאולימפוס עם מצלמת ה- E-420 הקשוחה והקטנה. התוספת האחרונה למשפחת Olympus E-System הנה קלה ביותר לשימוש, ומצוידת בחדשנות פורצת דרך עבור הצלם החובב המקצועי.

דוד אלון, מנכ"ל חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי צלמים יכולים עכשיו ליהנות מהטוב בכל העולמות: ה- E-420 המצוידת בשתי עדשות מספקת איכות צילום D-SLR מעולה, עם קלות שימוש שקודם לכן הייתה זמינה רק במצלמות קומפקטיות. כפי שניתן לצפות, מצלמת הרפלקס שהנה אחת הקלות ביותר מסוגה בעולם, מתאימה ביותר לנסיעות – מחליקה בקלות לתוך כיס, תיק יד או תיק נסיעות קטן. ה- E-420 מצוידת ברזולוציה של 10.0 מגה-פיקסל, צפייה בזמן אמת על המסך - Autofocus Live View עבור מסגור קל של תמונות, ו 28 מצבי צילום. לראשונה ניתן באמצעות חצי לחיצה במצלמה לקבל פוקוס כמו במצלמה קומפקטית, דבר שלא היה קיים בעבר בשום מצלמות רפלקס. באמצעות ה-E-420 ניתן לצלם בעזרת המסך האחורי עם אפשרות ה-Life View וגם לעשות חצי לחיצה ל- out of focus מהיר ונוח. טכנולוגיית ה-Shadow adjustment הייחודית של אולימפוס במצלמת ה- E-420 מאפשרת להגיע לתוצאות צילום ברורות ומדויקות של אובייקטים הממוקמים בצל.

המצלמה תהיה זמינה בחנויות המובחרות בישראל מסוף חודש אפריל השנה במחיר מומלץ של 4,799 ₪.

קל כמו 1,2,3
דוד אלון אומר כי סוד ההצלחה של ה- E-420 הנו השילוב של מערך תכונות D-SLR רבות עוצמה ותכנון חדשני שהנו קומפקטי וידידותי למשתמש. עם 28 מצבי צילום מובטחות תוצאות אופטימליות במגוון מצבי צילום נפוצים. חיישן Live MOS רב עוצמה של 10.0 מגה-פיקסל וטכנולוגיית התאמת צל עבור חשיפה מושלמת של קונטרסטים, מספקים תמונות מהירות, נקיות וחדות. טכנולוגיית זיהוי פני אנוש מבטיחה כי הבעות פנים יהיה תמיד בפוקוס מושלם, ולאבטחה מוגברת – מסנן Supersonic Wave המהפכני של אולימפוס מספק לצלמים את ההגנה הטובה ביותר בעולם נגד אבק המאיים על מצלמות בעת החלפת עדשות.

תוצאות מעולות של מצלמת רפלקס בקצות האצבעות
ה- E-420 מביאה תוצאות D-SLR מעולות לקצה אצבעותיהם של כל הצלמים. מסגור תמונות מעולם לא היה פשוט יותר – עם Live View ומסך HypercRystal III LCD בגודל 2.7 אינץ' (6.9 ס"מ) יש למשתמשים גישה ל- 100% כיסוי של סצינת צילום ותצוגה בזמן אמת של שינויים בניגודיות, בהירות וכינוני צבע. כחלק מגישת "רק אולימפוס מדברת עברית" – גם ה- Olympus E-420 מצוידת בתפריטים בעברית וב- 37 שפות נוספות, כולל רוסית וערבית, מה שמקל על הצלם בתפעול המצלמה בשפתו הטבעית. ממשק USB 2.0 מהיר מבטיח קצבי העברת נתונים מהירים ביותר בין המצלמה ומחשב.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח