מצלמת האולטרה- זום מס' 1 בעולם:
אולימפוס מספקת זום פי 20 עם מצלמת Olympus SP-570 UZ

מאת הודעות לעיתונות.


FE-340_silver_back_view

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מציעה בקטגוריית מצלמות האולטרה-זום אלוף עולמי חדש: מצלמת Olympus sp-570 UZ המקרבת את הצלמים אל הפעולה יותר מתמיד, עם זום אופטי רחב 20X יוצא מן הכלל.

הזום האופטי הרחב 20X מכסה טווח מיקוד שווה ל-520-26 מ"מ, מה שהופך דגם זה למצלמת זום בעלת העוצמה הרבה ביותר בפלח השוק הקיים. התוצאות המתקבלות מגיעות עד ל- 2,600 מ"מ בעת שילוב עם הזום הדיגיטלי 5.0X. הגדלה מקסימלית חדשנית נוספת מגיעה ל- 4,420 מ"מ אשר אפשרית עם הוספת ממיר עדשות טלה TCON-17 וטבעת מתאם CLA-10.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, מציין כי המצלמה המצוידת בייצוב כפול (Dual-Image Stabilisation), מציעה חדשנות לצלמים שאפתניים ויצירתיים, כשהיא מונעת טשטוש הנובע מטלטולי מצלמה ומאפשרת ליצור תמונות חדות כתער, אפילו ברמות הגדלה גבוהות. יכולת חשובה נוספת של המצלמה הנה צילום סדרתי של 15 מסגרות בשנייה המבטיח כי הצלם לא יפסיד דבר.

בגלל הסיכון של טשטוש גובר בזמן התרחקות ממוקד הצילום, אולימפוס מציידת את מצלמת SP-570 UZ בייצוב תמונה כפול (Dual Image Stabilisation), המונע טשטוש בעת טלטולי המצלמה ומבטיח כי תמונות ספורט דינמיות ומצבים אחרים בהם אין הזדמנות שנייה לתפוס את קסם הרגע, יהיו באיכות הגבוהה ביותר. עוד טכנולוגיות בהן מצוידת המצלמה כוללות זיהוי פנים (Face Detection) התאמת צל (Sahdow Adjustment), ומעבד תמונה TruePic III המשפר אוטומטית היבטים חשובים של התמונה, כולל איכות צבע, חדות תמונה, ומהירויות עיבוד גבוהות יותר.

באמצעות בקרת פלאש אלחוטית בה מצוידת המצלמה, יכול המשתמש לשלוט מרחוק על יחידות פלאש אלחוטיות (Olympus FL-50R/FL-36R), תוך מניעת הצורך בכבלים נוספים ע"י שימוש בפלאש המובנה כיחידת השליטה על מערכת, בעוד התפריט בעברית וב- 37 שפות נוספות מבטיח לכל אחד ניווט ללא בעיות בפונקציות המצלמה.

מחיר: 2899 ₪ כולל כרטיס GB1 זיכרון ניתן להשיג בחנויות המובחרות החל מחודש פברואר 2008.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח