עכשיו בארץ: דגמים חדשים של אולימפוס סדרת FE עם זום עוצמתי ועיצוב אופנתי

מאת הודעות לעיתונות.


FE-340_silver_back_view

חברת אלודה, הנציגה הבלעדית של מצלמות אולימפוס בישראל, מכריזה על השקה של דגמים מתקדמים ומעוצבים לסדרת ה-FE. מצלמות אולימפוס FE-310, FE-340 ו- FE-350 החדשות שייכות למשפחת המצלמות של אולימפוס המוכרות בזכות הידידותיות הרבה שלהן למשתמש, בנוסף לתוצאות צילום מעולות ומחיר אטרקטיבי. עתה ממשיכה אולימפוס מסורת זאת עם דגמים חדשים המצוידים ביכולות מתקדמות ובהתאמה לטרנד האופנה האחרון.

תפריטים זמינים בעברית וב- 37 שפות נוספות מבטיחים תפעול נוח ופשוט בכל שפה שימושית.

מגוון המצלמות מציע פתרון לכל צורך של תיעוד דיגיטלי עד לזום העוצמתי של X5. בנוסף, 8.0 מגה-פיקסל מבטיחים את הלכידה המושלמת של הפרט הקטן ביותר, תוך השארת מקום לחיתוך התמונה. הודות למסכי LCD הגדולים של המצלמות, ניתן למסגר תמונות בקלות וללכוד אותן בהרף עין. הדגמים החדשים מאפשרים לראות ולעשות יותר, תוך ניווט מהיר וקל בין התפריטים השונים.

דגמי Olympus FE החדשים יגיעו לחנויות בעולם ובישראל בחודש פברואר.

קשה להאמין שאלה מצלמות ברמת מתחילים! מצלמות אולימפוס FE-310, FE-340 ו- FE-350 החדשות מגיעות במארז קומפקטי ומציגות תכונות מתקדמות עבור פלח המתחילים של שוק הצילום. כל המצלמות בסדרה צבעונית חדשה זו מבוססות על עקרון תכנון "כפתור אחד, פונקציה אחת", הנן קלות לשימוש, ומאפשרות לאינטואיציה להדריך את הצלם.

האופטיקה המדויקת של אולימפוס עם עוצמת זום גבוהה, מספקת איכות תמונה מעולה. בנוסף, תכונות משולבות כמו טכנולוגיית Brightcapture עבור צילום טוב יותר בתאורה חלשה, ומצב Super Macro עבור צילומים מפורטים ביותר, , הופכים סדרה זו לבחירה הטבעית בערך עלות-תועלת של המוצר: ביצועים מעולים בפחות כסף.

FE-340_pink_side_view
FE-350
ה- FE-350 מצוידת בזום רחב 4X (שווה ערך ל- 28-112 מ"מ במצלמת 35 מ"מ), ומקרבת את הצלם אל פרטי הצילום תוך שמירה על גמישות קומפקטית ואיכות עדשות אולימפוס. הודות למסך LCD הסופר-גדול (7.6 ס"מ), מקבלים את הצפייה הטובה ביותר בעת מסגור או בחינה של צילומים. בנוסף, מצלמה אטרקטיבית זו הזמינה בצבעי כסף או שחור, מצוידת בחיישן תמונה 8.0 מגה-פיקסל המספק תמונות נאמנות לחיים באיכות מדהימה.

FE-340
לשדרג את הצילום ולהתקרב יותר עם ה- FE-340. המצלמה מצוידת בזום 5X (שווה ערך ל- 36-180 מ"מ) כדי להביא את הצלם בדיוק להיכן שהוא רוצה להגיע. הגוף המתכתי המעוצב של המצלמה מגיע בארבעה צבעים: כסף, שחור, כחול וורוד– מה שהופך מצלמה קומפקטית זו לתוספת פריט אופנתי ללבוש היומי. בנוסף, טכנולוגיות זיהוי פנים (Face Detection) המשולבת במנגנון, מספקת חשיפה ממוקדת של עצמים בכל עת, בעוד 8.0 מגה-פיקסל ומסך LCD גדול (6.9 ס"מ) מספקים מבט ממוקד על תמונות. בחירה של 18 מצבי צילום מבטיחה, כי תמיד יהיה אחד המתאים לכל מצב צילומי בו נפגש הצלם.

FE-310
לקבל תמורה רבה יותר לכסף עם ה- FE-310. דגם זה מצויד בזום 5X רב עוצמה (שווה ערך ל- 37-185 מ"מ) המביא את הצלם היישר אל לב הפעולה, וכן יש למצלמה חזית מתכתית עבור קשיחות מוגברת. 8.0 מגה פיקסל עבור צילומים מפורטים באים עם האפשרות להקליט סרטים עם קול. והודות למסך LCD בגודל 6.4 ס"מ יש תמיד דרך נוחה לאמינה לצפות בתמונות בכל מקום בו נמצאים.

מחירים:
FE-310: 1050 ₪ :FE-3401300 ₪ ניתן להשיג ברשתות ובחנויות המתמחות.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח