סטנדרד רפלקס חדש

אולימפוס מכריזה על הרחבת פיתוח סטנדרט הרפלקס ומזעור עם תקן Micro Four Thirds

מאת הודעות לעיתונות.

Olympus

אולימפוס הודיעה על הרחבת פיתוח סטנדרט הרפלקס בשת"פ עם חברת פנסוניק, ומזעור נוסף של החיישן (סנסור) בשם מיקרו ארבעה שלישים (Micro Four Thirds) לעומת סטנדרט ארבעה שלישים שהיה עד עתה לאולימפוס.

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, אומר כי הקטנת הסנסור תאפשר הקטנה נוספת למצלמה והעדשות, מתוך מטרה להרחיב את מעגל המשתמשים. אולימפוס מאמינה כי לשוק החובבים המקצוענים יש פוטנציאל גדול ביותר, אך רבים מתוך שוק פוטנציאלי זה מתלוננים בעיקר על גודל וסירבול מצלמות הרפלקס. הסטנדרט החדש מרחיב את יתרונות סטנדרט מערכת ארבעה שלישים לעדשות מתחלפות במצלמות רפלקס דיגיטליות, באפשרו הפחתה דרמטית בגודל ובמשקל.

Olympus

"השוק הגלובלי למצלמות SLR (רפלקס) דיגיטליות עם עדשות מתחלפות גדל בהתמדה, אך עדיין מהווה רק כ- 7% מכלל שוק המצלמות הדיגיטליות", מציין דוד אלון. "בהתחשב בנתח הגדול של מצלמות רפלקס בעידן הפילם, ברור כי יש מקום רב לגידול במכירות בקטגוריה זאת, אך יש לתת מענה למשקל הרב והסרבול בתפעול מצלמות אלה מול המצלמות הדיגיטליות הקומפקטיות. סטנדרט Four Thirds שפותח על ידי אולימפוס ופנסוניק הוביל לחידושים משמעותיים בתעשייה, ועתה מרחיבות החברות את הסטנדרט עוד יותר עם סטנדרט Micro Four Thirds החדש שיאפשר ייצור מצלמות רפלקס דיגיטליות קלות וקומפקטיות יותר עם עדשות מתחלפות".

Olympus

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח