PENTAX OPTIO M60

מצלמה דיגיטלית קומפקטית, בעיצוב חדיש מסגסוגת אלומיניום, המשלבת פונקציות משופרות ומשוכללות

מאת הודעות לעיתונות.

OPTIO M60

קרט ישראל יבואנית "פנטקס" - משיקה את הדגם החדש של מצלמת - PENTAX OPTIO M60 מצלמה דיגיטלית קומפקטית, בעיצוב חדיש מסגסוגת אלומיניום, המשלבת פונקציות משופרות ומשוכללות, דוגמת: 10.0 מגה פיקסל, מסך LCD "2.5, פונקצית זיהוי הסצנה החדשנית, זיכרון מובנה של כ-36.5 MB, תפריט מצבים - המאפשר גישה מהירה ל-24 מצבי צילום ו-15 מצבי צפייה ועוד, ב – 3 גווני גוף אופנתיים.

קרט, יבואנית פנטקס בישראל, משיקה מצלמה דיגיטלית קומפקטית, התומכת במצבי צילום שונים, הודות לפונקציות המשופרות והנוחות, המתאימות למגוון רחב של צרכים, במצבי צילום שונים ומגוונים.

הדגם החדש של מצלמת פנטקס M60, מסדרת המצלמות PENTAX Optio M הדיגיטליות והקומפקטיות, המזוהות בגופן הקטן והקל והפונקציות הבסיסיות המתקדמות, כוללת: זום אופטי 5x, פונקצית זיהוי הפנים - עם מיקוד וחשיפה אוטומטיים, הפועלת תוך כ-0.03 שניות, פונקציתAuto Picture - מתקדם, בו המצלמה בוחרת אוטומטית את מצב הצילום המשופר , הייחודית לפנטקס,פונקצית SR – להפחתת רעידות המצלמה בעת צילום סטילס ועוד.

המצלמה, מצוידת במסך LCD, עם כ-230,000 נקודות וזווית צפייה רחבה ונוחה לצפייה ולהפעלה פשוטה ונוחה, מצב Wide דיגיטלי מאפשר חיבור שתי תמונות לאחת במצלמה כדי להשיג תמונה רחבה במיוחד, מצב Panorama לחיבור תמונות פנוראמה, כ-10.0 מגה פיקסל אפקטיביים להגדלת איכות התמונה, ופונקצית לכידת החיוך – המזהה ומצלמת אוטומטית את החיוכים, כמו גם, זיהוי העפעוף - בה מזהירה המצלמה את הצלם אם היעד עוצם עיניים ברגע הצילום.

המצלמה, המתאפיינת בעיצוב חדיש, עשויה מסגסוגת אלומיניום בטקסטורה מתוחכמת, המשמשת לעיצוב מעטפת הגוף. טבעת העדשה, צבועה צבעים שונים תוך התאמה לצבעי הגוף. כאשר הרכיבים מצופים כיסוי מבריק וברק עשיר, לידית האחיזה והמשטח העליון של הגוף.

בנוסף, המצלמה כוללת: זום אופטי X5 המוצע גם עם פונקצית זום חכם, המגדילה את טווח הזום בלי לוותר על איכות התמונה עד לזום של בערך 28.5x, פונקצית הקלטת וידיאו עם הפחתת רעידות, פונקצית עיצוב מסגרות - לבחירה מתוך 80 המסגרות האפשריות, מקרו אוטומטי - המאפשר צילומי תקריב ממרחק של כ-10 ס"מ ללא צורך לשנות את מצב המיקוד, פונקצית החתמת התאריך והשעה לצורך מיון פשוט וקל, פונקצית תיקון עיניים אדומות למניעת התופעה בזמן צילום עם פלאש, תוכנת ACDSee המשמשת למיון וצפייה בתמונות, מותאמת ל-Windows Vista™ ותמיכה בפונקציות PictBridge, DPOF, Exif Print Image Matching III.

מחיר:999 ₪ אחריות ל- 24 חודשים מבית קרט.

ניתן להשיג בחנויות הצילום והמחשבים וברשתות החשמל ברחבי הארץ.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח