דלתה דיגיטל משיקה את מצלמת M863 מסדרת M של קודאק

סדרה ייחודית של מצלמות קומפקטיות המשווקות עם מסכי HD

מאת הודעות לעיתונות.

IXUS 970 IS

קודאק M863 בעלת מסך רחב ונוח עם 8.2 מגה פיקסל משווקת במחיר אטרקטיבי לצרכן –799 ₪.

מצלמות קודאק מסדרת M זכו להצלחה רבה בארץ. ההצלחה התבטאה הן בקופות ובמאזנים הכספיים והן בשביעות הרצון אותה ביטאו הצרכנים הרבים שרכשו מצלמה זו. בעקבות ההצלחה שנחלו מצלמות סידרה זו, הוחלט בקרב הנהלת דלתה דיגיטל, יבואנית מצלמות קודאק, לייבא לארץ את דגם M863 ולשווקו במחיר אטרקטיבי ביותר – 799 ₪.
קודאק M-863 הינה מצלמה דיגיטאלית מתקדמת ודקה, בעלת יכולת צילום גבוהה ואיכותית של 8.2 מגה פיקסל המעניקה אפשרות של חדות התמונה וירידה מקסימלית לפרטים. בנוסף קיימת במצלמה אפשרות צפייה בתמונות על גבי מסך בטכנולוגיית HD. למצלמה ISO עד 1600, זום אופטי כפול 3, פונקציה לקבלת תמונה פנוראמית וטכנולוגיה מיוחדת לזיהוי פנים – מיקוד אוטומטי.

גודל מסך ה-LCD במצלה הוא 2.7 אינטש, הנחשב לגדול ורחב. המצלמה משווקת עם סוללה נטענת ומטען, משקלה הוא 115 גרם בלבד והיא בעלת עיצוב צעיר וקלה מאוד לנשיאה.

סדרת מצלמות קודאק M הכוללת גם את M883, M853, M753 ו-M763 משלבת מימדים קומפקטיים וטכנולוגיות צילום חדשניות ביניהן מייצבי תמונה, צילום פנורמי ואפשרות צפייה בתמונות בטכנולגיית HD. בארץ זכו מצלמות אלו לפופולאריות רבה ונחלו הצלחה בקרב קהל הצרכנים וקהל חובבי הצילום. מצלמות קודאק מסדרת M בכלל ומצלמת קודאק M763 בפרט מיועדות לאנשים אשר אינם מתפשרים על איכויות צילום גבוהות המשולבות במכשירים בעלי מימדים קטנים ונוחים.

את מצלמת קודאק M863, כמו גם את כל מצלמות קודאק וסמסונג המשווקות על ידי חברת דלתה דיגיטל, ניתן למצוא ברשת חנויות פוטושופ ובשאר החנויות המובחרות והמתמחות ברחבי הארץ.

חזרה לצילום

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח