מהדורה מוגבלת של מצלמות Mju-1020 במגוון תחפושות אומנותיות

מאת הודעות לעיתונות.
soli

יצרנית המצלמות הדיגיטליות אולימפוס מוציאה לשוק העולמי מהדורה מוגבלת של 5,000 מצלמות Mju 1020 בצבע לבן; שכל אחת מהן מגיעה עם שלושה ציפויים (Skins) ייחודיים שעוצבו ע"י האומן הבינלאומי המפורסם מאטיי אפוסטולוסקו (Matei Apostolescu).

זו ההזדמנות לתת ביטוי לטעם אישי ולבחור בין שלושה עיצובים של האומן עבור מצלמת ה- Mju- 1020. ניתן לבחור את הציפוי (Skin) המועדף, ולהקנות למצלמה מראה ייחודי שיזכה לתשומת לב רבה. המצלמה עם הזום אופטי של 7X ו- 10.1 מגה-פיקסל, מבטיחה בנוסף לעיצובים חגיגיים תוצאות איכותיות.

מאטיי אפוסטולסקו נולד בבוקרשט, רומניה, ב- 1983, והחל לצייר בגיל צעיר. למרות חמש השנים בהן התמקד בלימודי מוזיקה קלאסית, הוא הפנה את כישרונו לבסוף לתחום האמנות הויזואלית, ופיתח כישורים ומוניטין בתחום הגרפיטי ועיצוב אינטרנט. עבודתו בימים אלו מבטאת כאוס וסדר, אנרגיה ושלווה ביצירה אחת – מה שמסביר את משיכתו לקהלים רחבים.

"ההזדמנות לעצב שלושה ציפויים למצלמה משכה אותי מאוד", הוא אומר, "צילום הנו צורת אמנות מעניינת, ורכיב מרכזי באומנות הדיגיטלית של ימינו. הוקסמתי ע"י הרעיון לעצב יצירות בהן הציפוי יהיה בסופו של דבר על מכשיר היכול לשמש בפני עצמו ליצירה".

המצלמות המיובאות לארץ בבלעדיות ע"י חברת אלודה, יהיו זמינות בחנויות המובחרות בארץ החל מחודש אפריל במחיר של 1999 ₪.

Mju 1020
עבור צלמים שלא רוצים לדאוג למרחקי צילום גדולים, ה- Mju 1020 הנה הדבר הנכון. זום אופטי 7X הסנסציוני שלה גורם אפילו לעצמים מרוחקים ביותר להיראות כאילו הם ממוקמים ממש לפני העדשה, בעוד חיישן תמונה 10.1 מגה-פיקסל רב עוצמה משחזר בנאמנות אלמנטים שונים במלוא תפארתם. בנוסף, מסך HyperCrystal II LCD גדול של 6.9 ס"מ (2.7 אינץ') משפר את התמונה הנצפית אפילו באור שמש ישיר, ופונקציית צילום פנורמי במצלמה, בנוסף ל- 32 מצבי צילום, מספקת חופש צילומי מקסימלי. כמובן שטכנולוגיה זאת מגיעה בגוף מסוגנן הזמין בשני צבעים לבחירה: כסף או שחור.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח