Xilinx משיקה את פלטפורמות התכנון הראשונות להאצת פיתוח מערכות ואינטגרציה עם ה-FPGAs 28 ננומטר מסדרה 7

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Xilinx




11 בפברואר 2012

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), השיקה את פלטפורמות התכנון הייעודיות הראשונות להאצת פיתוח מערכות ואינטגרציה עם ה-FPGAs 28 ננומטר שלה מסדרה 7. פלטפורמות התכנון הייעודיות של זיילינקס לתכנון ולאינטגרציה של מערכות FPGA מספקות את ערכות הפיתוח המקיפות ביותר בתעשייה, המשלבות לוחות, כלי ISE Design Suite, ליבות IP, תכנוני ייחוס ותמיכת FPGA Mezzanine Card (FMC) – כך שהמתכננים יכולים להתחיל ללא כל שהיות בפיתוח יישומים.

משפחות סדרה 7 של זיילינקס עוזרות לטכנולוגיית ה-FPGA להתקדם ולחדור לתוך יישומי SoC שלא התאפשרו בעבר ללא פיתוח יקר וגוזל זמן של ASSP או ASIC", אומר וין רטפורד, סגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי בזיילינקס. "זייליקנס מבצעת חשיפה ראשונה שוברת שיאים של דור ה-28 ננומטר שלה, שמשמעו שהלקוחות נהנים כעת מגישה לפלטפורמות בסיס ופלטפורמות מתחמיות כמו גם למגוון מוצרים של חברות שותפות המיועדים להערכה, לפיתוח ולפריסה של מערכות המנצלות את ההספק הנמוך והגמישות שמציעים ה- FPGAs מסדרה 7".



מרגע יציאת התקני ה-Kintex-7 הראשונים לשוק במארס 2011 החלה זיילינקס את החשיפה הראשונית של ה-FPGAs החדשים Kintex-325T, Virtex-485T, Virtex-2000T ופלטפורמת העיבוד המתרחבת Zynq-7020. שלוש הערכות החדשות הן הראשונות מבין כארבעים מוצרים שיסופקו על-ידי זיילינקס או על-ידי חברות שותפות התומכות ביישומי חיבוריות משובצים ומהירים, כמו גם בשווקים כדוגמת שוק הרכב, השידור, הצריכה, התעשייה והתקשורת. תכנוני ייחוס המגיעים עם כל ערכה מעניקים הן למשתמשי FPGA חדשים והן למתכננים המנוסים נקודות פתיחה אידיאליות להשלמת תכנונים במהירות תוך השגת הביצועים הטובים ביותר, ההספק הנמוך ביותר, רוחב הפס הגבוה ביותר והשימוש הכי עתיר-תכונות של FPGAs מבית זיילינקס.



מאות היצרניות של הלוחות, שירותי התכנון, IP והכלים שלוקחות חלק בתוכנית הברית של זיילינקס מספקות את הרבגוניות העשירה של יישומי פיתוח ופתרונות המאפשרים את קיומן של פלטפורמות התכנון הייעודיות של זיילינקס. החברה עבדה בצמוד עם 4DSP, Analog Devices,Avnet Electronic Marketing, Northwest Logic, MathWorks, Xylon וטקסס אינסטרומנטס בכדי להביא את ערכות פיתוח ה-FPGA הראשונות Kintex-7 ו-Virtex-7 אל השוק עם תמיכה גדולה יותר מצד כל המערכת האקולוגית של זיילינקס.





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח