התעשייה האווירית זכתה בחוזים בהיקף 36 מיליון דולר לאספקת פודים ללוחמה אלקטרונית עבור מטוסי קרב של לקוחות זרים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

ECM Pod Installed on F-16




9 בפברואר, 2012

נמל תעופה בן גוריון, פברואר, 2012- התעשייה האווירית (תע"א) זכתה בחוזים בהיקף 36 מיליון דולר לאספקת פודי לוחמה אלקטרונית (ל"א) ECM (Electronic Counter Measures) מסוג ELL-8212/22 להגנה על מטוסי קרב של שני לקוחות זרים.

פודי הל"א מתוצרת אלתא מערכות בע"מ, חטיבה וחברה בת של התע"א, משפרים את שרידותם של כלי טיס צבאיים הפועלים באזורים מוכי טילים (אמ"ט ).

ניתן להטעין את פודי הל"א 22ELL-8212/ עם הנחיות וטכניקות ל"א לקראת המשימה הבאה כאשר המטוס על מסלול ההמראה וזאת בהתאם לסוג המשימה והאיומים הצפויים בדרכו למטרה.

הודות ליכולותיהם המתקדמות, גודלם ומשקלם הנמוך, נמכרו עד כה מאות פודי ל"א מסוג ELL- 8212/22 והם בשימוש מבצעי במטוסי קרב מערביים ומזרחיים ברחבי העולם.



ECM Pod Designed for Large Fighter Aircraft

מאלתא נמסר כי: "לחברה מוניטין בין-לאומי כמובילה בפיתוח וייצור פודי ל"א להגנה על מגוון פלטפורמות מוטסות. פודי הל"א של אלתא הם בעלי יכולות מבצעיות גבוהות והם מבוקשים בגלל היותם קטנים וקלים. ההזמנות החדשות שקיבלה אלתא מהוות הבעת אמון מחודשת של לקוחותינו בקו מוצרים זה ומחזקות את אלתא כיצרן מוביל באספקת פודי ל"א למטוסי קרב."



ECM Pod Designed for Small Fighter Aircraft

אלתא, חברת בת של התעשייה האווירית ("אלתא מערכות בע"מ") מתכננת, מפתחת, מייצרת ומוכרת ללקוחותיה מגוון מערכות ומוצרים מתחום האלקטרוניקה הצבאית. החטיבה פועלת כבית מערכות צבאיות המבוססות על חיישנים אלקטרומגנטיים (מכ"ם, לוחמה אלקטרונית, תקשורת) ועל טכנולוגיות מידע. מוצרי החטיבה מיועדים ומתאימים לכל זרועות הצבא (אוויר, ים ויבשה) ובעיקר לצורכי מודיעין, סיור ותצפית, התרעה מוקדמת ובקרה, מיגון והגנה, הרכשת מטרות ובקרת אש.

בתמונות:
1 - ELL – 8212/22 – פודי ל"א המותקנים על מטוס F-16
ELL – 8212/22 - 2 – פודי ל"א המיועדים למטוסי קרב קטנים
ELL – 8212/22 - 3 - פודי ל"א המיועדים למטוסי קרב גדולים






WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח