הזמנות שיא לאורביט ברבעון השני: קיבלה הזמנות ל-91 מערכות VSAT לתקשורת לווין ימיות בהיקף של כ-5 מיליון דולר

סך ההכנסות העולמיות ממערכות VSAT יסתכם השנה לכ- 120 מיליון דולר; אורביט היא השנייה בעולם באספקת מערכות VSAT מתוצרתה

מאת הודעות לעיתונות.


WeSell רשת שותפים

מערכת מסוג VSAT

נתניה, ישראל 02 בספטמבר 2009-- חברת אורביט אלחוט טכנולוגיות העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול שמע, הודיעה על הזמנות שיא למערכות תקשורת לווייניות מתוצרתה.
החברה מדווחת כי ברבעון השני התקבלו הזמנות ל-91 מערכות VSAT ימיות בהיקף של כ-5 מיליון דולר.
על פי אורביט, סך ההכנסות העולמית ממערכות VSAT יסתכם השנה בכ-120 מיליון דולר.

מערכות ה- VSAT הימיות, מתוצרת אורביט, מאפשרות קישוריות לוויינית גלובלית בכל תנאי מזג אוויר וים ומספקות תקשורת לוויינית רחבת פס לשימושים שונים:
אינטרנט, טלוויזיה, וידיאו ו-VoIP.
המערכות מותקנות על גבי מגוון רחב של כלי שיט.

אבי כהן, מנכ"ל אורביט, ציין כי "אנו רואים ביקוש הולך וגדל לאספקת מערכות תקשורת לווינית באוניות, שנובעת מהצורך, הן של עסקים והן של אנשים פרטיים, להיות מחוברים לאותם אמצעי תקשורת שיש להם במשרד או בבית גם בזמן שייט או בזמן טיסה במטוס.
צורך זה מגיע בעיקר ממשימות עסקיות הדורשות קישוריות רחבת סרט רציפה באוניות סוחר למיניהן, מחברות קידוחי הנפט וגז ועד לעובדי חברות הספנות עצמם ולנוסעים הנופשים בשייט תענוגות – כולם כאחד אינם מוכנים יותר להיות מנותקים מהעולם".



כהן הוסיף: "אנו צופים שבעתיד הקרוב, כל פלטפורמה נעה כגון אוניה, רכבת מהירה, כלי רכב ומטוס תהיה בעלת קישוריות רחבת סרט וזאת כתוצאה מביקוש גדל והולך ואורביט בהחלט תהנה מהפריחה הזו. בשלב זה אנו נהנים מרמות ביקוש של למעלה מ-300 מערכות כאלו מתוצרת אורביט מדי שנה ואין סיבה שמספרים אלו לא ימשיכו לגדול בקצב גבוה".

ע"פ חברת המחקרים העולמית פרוסט אנד סאליבן, אורביט מחזיקה היום בנתח שוק עולמי של 17% מבחינת התקנות של אנטנות VSAT לקליטה לווינית בפלטפורמות ימיות, ונחשבת לחברה השנייה בעולם באספקת מערכות מסוג זה. על פי חברת המחקרים, גודל שוק התקשורת הלווינית בסגמנט הימי יגיע להכנסות של עד 1.3 מיליארד דולר (כולל אספקת מערכות ושירותים).



לפני כשנה סיימה אורביט בהצלחה ניסוי ימי להוכחת היתכנות של מתן שירותי תקשורת רחבת סרט גלובליים ע"י שימוש באנטנות קטנות בתדר Ku.
במסגרת הניסוי הצליחה מערכת ה-VSAT של אורביט לשמור על קישוריות רחבת סרט רציפה לאורך נתיב שייט חובק עולם משוודיה ליפן וחזרה.
המערכת עברה לאורך הדרך בין מספר לווינים באופן רציף וללא ניתוקים, וזאת למרות מזג אוויר מאוד סוער ששרר במהלך חלק מהניסוי. מאז ועד היום הותקנו מספר רב של מערכות אורביט מסוג זה המספקות קישוריות לווינית גלובלית לאוניות המפליגות בנתיבי שייט גלובליים.

אורביט אלחוט טכנולוגיות נוסדה בשנת 1950. החברה עוסקת בתחומי התקשורת הלוויינית הניידת (Mobile SatCom), מערכות עקיבה, ומערכות תקשורת וניהול שמע. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בנתניה ויש לה סניפים נוספים באירופה, ארה"ב וסינגפור.

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח