SG אלקטרוניקה מציגה לראשונה בישראל:

Cinema DSP 3D - סאונד היקפי בתלת מימד!

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Yamaha RXV671




20 בנובמבר, 2011

אס ג'י, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה הבידורית של Yamaha, גאה להציג לראשונה בישראל את סדרת הרסיברים החדשה של ימאהה - x71. הסדרה החדשה פורצת דרך בתחום הסאונד הקולנועי ומאפשרת לראשונה Cinema DSP 3D – קולנוע ביתי תלת מימדי המתפרס גם על ציר הגובה.

הודות לטכנולוגיה החדשנית אותה פיתחה Yamaha בשנים האחרונות, יכולים הרסיברים החדשים מסדרת 71 לספק סראונד היקפי תלת מימדי בחלל החדר ללא צורך ברמקולים נוספים מתחת לקו התקרה (Presence) – כפי שהיה נדרש בסדרות קודמות. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לייצר אפקטים גם בציר הגובה (מעלה, מטה) בנוסף לאפקטי הסראונד שהיו נהוגים עד היום (קדימה, אחורה, ימין, שמאל).

הרסיברים העליונים בסדרה RXV671 / RXV771 כוללים גם אזור השמעה מוגבר נוסף (Zone2) המאפשר השמעת מקור נוסף באזור אחר בו זמנית. כמו כן הם מצוידים בחיבור רשת המאפשר ניגון קבצי אודיו מהמחשבים ברשת הביתית, האזנה לתחנות רדיו אינטרנט וכן שליטה על הרסיבר באמצעות המחשב ו/או מכשירי iPhone / iPad / Android ע"י אפליקציה תואמת. את מכשיר האיפון ניתן גם לחבר בחיבור USB קדמי המאפשר האזנת למוסיקה והטענת המכשיר.

תכונה מעניינת נוספת ששולבה במכשירים החדשים של Yamaha ומטרתה לשפר את קלות ההפעלה – היא ארבעה כפתורי תרחישים מתוכנתים מראש, המאפשרים לכל אחד מבני הבית להפעיל את המכשיר בצורה פשוטה וקלה. לדוגמא: לחיצה על כפתור תרחיש צפייה ב- DVD - תדליק את הרסיבר, תעביר אותו לכניסה הנכונה, תדליק את הטלוויזיה ואת נגן ה- DVD ואף תתחיל לנגן את הדיסק הנמצא בנגן ה- DVD* – ממש קולנוע ביתי בלחיצת כפתור..

* הטלוויזיה והנגן צריכים להיות תואמים HDMI CEC



תכונות ייחודיות של רסיבר RXV-671:
New GUI תצוגת תפריטים על גבי מסך הטלוויזיה להפעלה פשוטה וידידותית למשתמש. YPAO לכיול אקוסטיקה אוטומטי של מערכת הסאונד בלחיצת כפתור אחת. חיבור רשת DLNAהמאפשר שיתוף קבצי אודיו מכל מחשב ברשת הביתית. רדיו אינטרנט לקליטת תחנות מכל העולם ושליטה על הרסיבר באמצעות אפליקציית שליטה מכל סמארטפון. שלט אוניברסאלי לומד השולט על שמונה מכשירים נוספים. zone2 להאזנה באזור שמע אחר למקור אחר בו-זמנית. אקולייזר פרמטרי לכל ערוץ.



מידות:
רוחב: 43.5 ס"מ
גובה: 15.1 ס"מ
עומק: 36.4 ס"מ
משקל: 8.2 ק"ג

חיבורים:
4 כניסות אודיו דיגיטאליות (2 אופטי ו-2 קואקסיאליות(
2 כניסות וידיאו קומפוננט
1 יציאת וידיאו קומפננט מוניטור תומך HDTV
6 כניסות HDMI
1 יציאה HDMI
1 יציאת וידיאו קומפוזיט
1 כניסת USB בחזית
4 כניסות אודיו אנלוגיות
1 יציאת סאבוופר

מחירו הוא: 4450 ₪
ניתן להשיג באס ג'י פינסקר 59 תל אביב ובחנויות האלקטרוניקה המובחרות.





חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח