POLYCOM מגדירה מחדש את הטלפון המשרדי

עם ההשקה של טלפון הוידיאו העסקי של החברה

מאת הודעות לעיתונות.


Polycom VVXâ„¢ 1500

Polycom VVX 1500 הוא טלפון מדיה עסקי הראשון מסוגו המשלב טלפוניית IP מתקדמת עם וידיאו ברמה עסקית

מדובר בשוק של יותר מ-3 מיליארד דולר וכמעט 10 מיליון טלפוני מדיה עסקיים תוך חמש שנים

פוליקום, החברה המובילה בעולם לפתרונות תקשורת בווידיאו, קול ונוכחות מרחוק, מגדירה מחדש את התקשורת השולחנית עם ההשקה של טלפון המדיה העסקי הראשון שלה - Polycom VVX™ 1500.

VVX 1500 הוא המכשיר הראשון מסוגו - טלפון מדיה עסקי המשלב בין מערכת אישית לשיחות ועידה בווידיאו לטלפון עתיר תכונות מסוג VoIP, ממשק תכנות יישומים (API) פתוח ומיקרו-דפדפן, לאספקה בזמן-אמת של תוכן אינטרנט מותאם אישית ולאינטגרציה עם יישומים עסקיים מובילים.
בנוסף לניהול שיחות וידיאו, ניתן להקליט שיחות בעזרת חיבור USB ולקבל תוכן כגון דוחות מזג אוויר מקומי ומידע מותאם-אישית לצג הטלפון.


הפעלת שיחות קוליות ווידיאו בנגיעה פשוטה במסך על ידי שילוב של קול ו-וידיאו במכשיר אישי יחיד עם ממשק מסך מגע אינטואיטיבי, VVX 1500 מפשט את התקשורת ובה בעת מספק חוויית שיתוף פעולה אמיתי.
עם צג LCD צבעוני גדול וטכנולוגיית HD Voice של פוליקום, VVX 1500 מאפשר שיתוף פעולה פנים-אל-פנים ברזולוציה גבוהה, ללא צורך בנסיעות, ומספק החזר אטרקטיבי להשקעה.

"אנו צופים שתוך חמש שנים, יימכרו ברחבי העולם כמעט 10 מיליון טלפוני מדיה עסקיים, עם הכנסות שנתיות של יותר מ-3 מיליארד דולר. לטלפונים אלה חשיבות עצומה לעתידו של תחום ה-IP PBX", אמר קית' ניסן, אנליסט ראשי ב-In-Stat".

Polycom VVXâ„¢ 1500

דן אנגל, מנהל המכירות בפוליקום ישראל, יוון ודרא"פ מציין כי "חברות יכולות לצמצם את פליטת הפחמן שלהן ולהגביר את האחריות הסביבתית שלהן באמצעות התקשורת הקולית והחזותית של פוליקום ומתן אפשרות לצוות העובדים שלהם, המפוזר במקומות גיאוגרפיים שונים, להיפגש באופן וירטואלי - בכל עת ומכל מקום. בנוסף לאופי "הירוק" של שיחות ועידה בווידיאו, VVX 1500 מתוכנן ספציפית לצריכת אנרגיה מופחתת, באמצעות טכנולוגייתPower over Ethernet (PoE) וצורך פחות ממחצית החשמל שצורכים מכשירים מתחרים כגון טלפוני וידיאו מסורתיים.
טכנולוגיית התנועה-החכמה של המכשיר מאפשרת למסך לעבור למצב חיסכון בצריכת חשמל כשהמשרד ריק מאדם", הוסיף אנגל.

גישה למידע עסקי במבט מהיר VVX 1500 מצויד בממשק API פתוח ובמיקרו-דפדפן שמאפשר למפתחי יישומים של צד שלישי לשלב את VVX 1500 עם יישומים עסקיים כגון מערכות לתקשורת מאוחדת, ניהול קשרי לקוחות (CRM) וניהול פגישות.
ממשק המשתמש של מסך המגע המופעל תמיד של VVX 1500 כולל מסך תפריטים שעליו יכולים המפתחים למקם סמלים שבעזרתם יאתרו המשתמשים את היישומים שלהם ויפעילו אותם.



VVX 1500 מגיע עם מספר יישומים, כולל Productivity Suite פוליקום, שמאפשר למשתמשים ליזום שיחות שמע ו לשלוט בהן ישירות ממסך המכשיר וגם להקליט שיחות באופן מקומי בעזרת כונן הבזק ביציאת USB של הטלפון.
VVX 1500 מצויד גם בשירות אינטרנט ללא תשלום בשם My Info Portal, שדרכו יכולים הלקוחות לקבל תוכן כגון דוחות מזג אוויר מקומי ומידע מותאם-אישית נוסף על גבי המסך כשהמכשיר לא משמש לשיחת קול או וידיאו. המכשיר יהיה זמין החל מסוף החודש במחיר של 1099 דולר.

חזרה לגאדג'ט

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח