החברה הבת של אלביט מערכות בארה"ב תספק לבואינג מערכות ראש בטכנולוגיית צבע עבור טייסי ה-CV-22 של חיל האוויר האמריקאי

מערכת הראש עבור ה – CV-22 מבוססת על מערכת ה-ANVIS/HUD® מתוצרת אלביט

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Color HMD ESA CV-22




6 בספטמבר, 2011

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית ("אלביט מערכות ארה"ב")ׁזכתה בחוזה של חברת בואינג לאספקת מערכות ראש בטכנולוגיית צבע עבור מפקדת הכוחות המיוחדים של חיל האוויר האמריקאי. הפרויקט יתבצע בפורט וורת', טקסס.

במסגרת החוזה, שהיקפו הכספי אינו מהותי עבור אלביט מערכות, תספק אלביט מערכות ארה"ב מערכות ראש צבעוניות מתקדמות לחיל האוויר האמריקאי, המאפשרות יכולות עקיבה מלאה ונותנות מענה לצרכי הטווח הקצר והטווח הארוך של הכוחות המיוחדים של חיל האוויר .

השילוב בין טכנולוגיית מערכות העקיבה של הקסדה ובין היכולת להציג נתונים בטכנולוגיית צבע מתקדמת על תצוגת קסדת הטייס במשימות יום ולילה ובטיסה בלתי נעזרת, יאפשרו לטייסי הכוחות המיוחדים לפעול תוך התמצאות סביבתית גבוהה במיוחד, תוך שמירה על קשר עין עם המתרחש מחוץ למטוס.

מערכת הראש עבור ה – CV-22 מבוססת על מערכת ה-ANVIS/HUD® מתוצרת אלביט מערכות המשמשת מזה שנים רבות את ה- ARMY, חיל הים, המארינס, משמר החופים וטייסי מסוקים של חיל האוויר האמריקאי. אלביט מערכות ארה"ב נושאת, מזה שנים רבות, בתואר "ספק כסף" בתכנית ה-V-22 של בואינג.



V-22 Osprey

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב אמר: "אנו גאים מאוד בכך שבואינג בחרה ביכולות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו וכי קסדות הצבע שלנו יתמכו בטייסי הקרב בדרישות ובמשימות קריטיות. אלביט מערכות ארה"ב מובילה בתחום מערכות הראש ואנו מפתחים, מייצרים ומטמיעים מערכות מתקדמות אלו עבור לקוחות ויישומים רבים. מערכות הראש שלנו מוכחות בשטח ומעניקות התמצאות סביבתית ותוספת בטיחות לכוחות צבאיים על גבי פלטפורמות אוויריות שונות."



V-22
נותן מענה לצורכי ארבע הזרועות של משרד ההגנה של ארצות הברית. המטוס המצויד במדחף בעל ציר משתנה (tiltrotor ) ממריא ונוחת כמו מסוק. כאשר הוא באוויר, ניתן לסובב את אזור המנוע כדי להפוך את הכלי למטוס טורבו פרופ, שמאפשר טיסה במהירות גבוהה ובגובה רב במיוחד.

ה-V-22 Osprey כולל יכולות מיוחדות, המאפשרות:
מהירות מוגברת, שכן מהירותו גבוהה פי שניים מזו של מסוק. טווח טיסה ארוך בהרבה, המבטיח גמישות משימתית רבה יותר מזו של מסוק. תמיכה בריבוי משימות: תקיפה אמפיבית, תמיכה בקרב, יכולות חדירה ובידוד במבצעים מיוחדים לטווח ארוך, הובלה, חיפוש והצלה, פינוי רפואי ובעתיד - גם יכולת לשמש כמטוס תידלוק.

מטוס ה-V-22 Osprey:
יכול לשאת 24 לוחמים קרביים, 20,000 פאונד של מטען פנימי או 15,000 פאונד של מטען חיצוני תוך שימוש ביכולות ההמראה והנחיתה האנכית שלו. עומד בדרישות הצי האמריקני ליכולות של חיפוש והצלה בקרב, תמיכה בלוגיסטיקת הצי ותמיכה בלוחמה מיוחדת עומד בדרישת מפקדת המבצעים המיוחדים של ארה"ב למטוס בעל יכולת התרוממות אנכית התומך במהירות גבוהה וטווחי טיסה ארוכים ניתן לאחסון על גבי נושאת מטוסים או ספינת קרב, משום שהרוטורים ניתנים לקיפול והכנפיים מסתובבות מצויד ביכולת תדלוק אווירית, אבן הפינה ליכולת פריסה עצמית בואינג אחראית לגוף המטוס ולכל מערכות המשנה, רכיבי הטיסה הדיגיטליים ומערכות בקרת הטיסה המבוססות על טכנולוגיית fly-by-wire. שותפתה של בואינג, Bell Helicopter Textron, Inc., אחראית לכנפיים, לתמסורת, לזנב המטוס, למערכות הרוטור ולהתקנת המנוע.

ה-V-22 מספק הארכה משמעותית של הטווח המשימתי לעומת מערכות מהדור הקודם שאותן הוא מיועד להחליף, והוא הפלטפורמה האנכית היחידה התומכת בפריסה עצמית מהירה בכל זירת פעולה ברחבי העולם.




WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח