חברת EKB טכנולוגיות משיקה מוצר חדש בתערוכת SPIE Photonics West: מודול תוסף לייזר - Laser Add-On.

מאת שרון קפלנר רבינוביץ' : מנכ'ל EKB.
WeSell רשת שותפים

Laser DLP




26 בספטמבר, 2011

חברת EKB Technologies תשתתף השנה בתערוכת SPIE Photonics West שהינה התערוכה הגדולה והמקצועית ביותר בעולם בתחום הפיזיקה ואופטיקה, ותציג מודול לייזר מודול Laser Add-On.

התערוכה נערכת אחת לשנה בארה"ב בסן פרנסיסקו וכל החברות הגדולות בתחומים הנל מציגות שם.

השנה, אי.קי. בי טכנולוגיות תשתתף ותציג בדוכן של Texas Instruments DLP שני מוצרים חדשים אשר החברה פיתחה:
המוצרים הינם מודול תוסף לייזר (ADD-ON) לערכות פיתוח בטכנולוגית DLP של חברת TI.

ע"מ לקצר תהליכי פיתוח למשתמשים המעוניינים להשתמש במקורות אור לייזר (וישנן הרבה אפליקציות המשתמשות כיום באור קוהרנטי), החליטה חברת EKB לפתח מערכות Laser Add-On מותאמות לערכות הפיתוח של חברת Texas Instruments עבור טכנולוגית ההקרנה DLP.

המוצרים מיועדים לתת פתרון למשתמשים בשני סוגי ערכות:

1- מערכת LightCommander- שהינה למעשה פלטפורמת הקרנה פיתוחית מבוססת DLP המכילה רכיב DMD בגודל 0.55" מבוססת לדים בתחום הנראה וב IR.

המערכת מורכבת על ספסל אופטי מודולרי בעיקר למטרות מעבדה לשם הוכחת התכנות פרוייקטלית מהירה עם אוריאנטציה לאפלקציות STRUCTRED LIGHT .

המערכת כוללת יכולת שליטה על מקורות האור, קצב הקרנה (עד 5 קילוהרץ) וסינכרון מול מערכות חיצונית וכן יכולת עבוד בLED IR, ע"מ להדמות שימוש בעיקר באפליקציות של רכישת תלת מימד, עם יכולת לפרק רכיבים, לבדוק ואף לשנות אם ירצה בתוך המקרן, מגיעה עם שליטה מלאה על מירב האופציות, זוהי מערכת למשתמש מתקדם.

2- מערכת Discovery4100- זוהי פלטפורמת DLP למשתמש המקצועי ברמה הגבוהה ביותר אשר הינה הפתוחה ביותר עליה למעשה ניתן לבדוק את כל היכולות של מירב סוגי רכיבי ה- DLP(0.7,0.95 (המערכת מגיעה עם תוכנה בסיסית וללא מערכת אופטית ועליה המשתמש למעשה בונה את האפליקציה שלו ברמת התוכנה\חומרה ומתאים לה את ערוץ האופטי הנחוץ לו בהתאם.

הערכות אשר יוצגו, נקראות Laser Beamer.



D4100 Laser Beamer

עבור ערכת ה- LightCommander, פיתחנו ערכת LaserBeamer L55IR5/10 אשר המשתמש מרכיב אותה במקום רכיב ה- LED-IR הקיים ולמעשה, מאותו רגע, יש לו את המערכת עובדת בתחום ה- IRעם מקור לייזר אשר אף נשלט באמצעות תוכנת המערכת הקיימת. באמצעות תוסף זה המשתמש יכול לראשונה, לעבוד בתצורה זו, אשר הופכת להיות יותר ויותר פופולארית, בעיקר בתחום רכישת תלת מימד מאחר ומקורות אור קוהרנטיים מאפשרים שיפור משמעותי בעומק הפוקוס, וזהו פרמטר מפתח באפליקציות מעין אלו.



עבור ערכת ה- Discovery4100, פיתחנו ערכת LaserBeamer DIR/R/G/B/UVאשר למעשה "חוסכת" למפתח זמן יקר והשקעה על בניית מסלול אופטי ראשוני ובנייתו עבור המערכת. ברוב המקרים, המשתמשים הרוצים להפעיל את הערכה המקצועית נאלצים לבזבז זמן רב על מנת להפעיל אותה ולהבין כיצד היא עובדת, מאחר והערכה "ערומה" יש לתמוך בה על ידי הקמת סט-אפ אופטי מורכב אשר מאריך את זמן הפיתוח.

האפשרות לבצע בדיקה מהירה עם סט-אפ אופטי בתצורת Plug and Play מאפשר ללקוח ללמוד במהרה על יכולות הערכה ומיד לעבור לשלב הפיתוח הממשי כאשר ניתן לפרק את ה LaserBeamer ולעבור להקמת הסט-אפ הרצוי הסופי. תצורה זו מקצרת למפתח את זמן הוכחת ההיתכנות והלמידה בפועל וחוסכת הקמת סט-אפ בדיקה מסובך. הערכה אותה פיתחנו אף מתחברת למקורות האנרגיה הקיימים ומקור הלייזר ניתן לסינכרון חיצוני במידה והאפליקציה דורשת זו.




WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח