אופגל רכשה את חברת VUMII האמריקאית

מתמחה בפיתוח וייצור מצלמות המשלבות הארה אקטיבית באמצעות לייזר ו LED

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

דרור שרון מנכל


חברת אופגל מכרמיאל המפתחת ומייצרת מוצרי הדמייה תרמית וראיית לילה לשימושים שונים, רכשה את חברת VUMII האמריקאית.
החברה שנרכשה מתמחה בפיתוח וייצור מצלמות המשלבות הארה אקטיבית באמצעות לייזר ו LED ומאפשרות ראיית לילה לטווחים ארוכים.
אופגל רוכשת את VUMII כחלק ממהלך אסטרטגי שמטרתו לחזק את מעמדה כספק ייחודי בשוק האבטחה בארה"ב.
אופגל תוסיף את הטכנולוגיה והמוצרים של VUMII לפרוטפוליו שלה, תוך שהיא מנצלת את הסינרגיה בין החברות הן מבחינת העשייה בתחום האבטחה והן מבחינת בסיס הלקוחות המשותף.



אופגל תמשיך להעסיק את עובדי החברה באטלנטה. כמנהל האתר מטעם אופגל ישמש עומר ינאי, הממלא כיום את תפקיד סמנכ"ל השיווק של חברת אופגל.
לדברי דרור שרון, מנכ"ל אופגל, חברת VUMII , פיתחה ומוכרת מוצרים משלימים לאופגל בתחום האבטחה: החברה מתמחה בהדמית לייזר אקטיבית המאפשרת זיהוי ותיחקור איומים ואופגל עוסקת בהדמיה תרמית המאפשרת גילוי.
השילוב בין העולמות נותן מענה מצויין ללקוחות האבטחה, שכן המערכות הקיימות כיום בשוק גדולות ויקרות ומשמשות בעיקר למטרות צבאיות.



מערכות המשלבות את טכנולוגית אופגל ו VUMII, לעומת זאת, ניתנות לשימוש לטווחים בינוניים ובעלויות סבירות לשימוש עבור השווקים האזרחיים, במגוון רחב של תחומים: מאגרי מים, נמלי ים ותעופה, מחסני תשתית ואנרגיה וכיו"ב.

עסקת הרכישה מהווה מהלך משמעותי מבחינת אופגל להפיכתה לחברה עם נוכחות בשוק האמריקאי המהווה את השוק הגדול והמפותח בעולם להדמיה תרמית.
הפתרון המשולב יביא ללקוחות שתי החברות ערך מוסף גם בפתרונות אבטחה ייחודיים טובים יותר וגם באפשרות ליהנות מן הסינרגיה בין היצרתיות של החברה הנרכשת והנסיון המוכח של אופגל.

חברת אופגל, שמרכזה בפארק התעשייה בכרמיאל, נחשבת ליצרנית וספקית מובילה של מוצרי הדמיה תרמית לשימושים שונים, מוחזקת בבעלות משותפת של אלביט מערכות ורפא"ל ומעסיקה כ-120 עובדים מרביתם מהנדסים בתחום האופטיקה, מחשבים ותוכנה.


WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח