אלביט מערכות חושפת בכנס החלל הבינלאומי על שם אילן רמון את "יופיטר" - מצלמת חלל חדשה

בנוסף למגוון מצלמות חלל וחיישנים תוצג גם אנטנה לתקשורת לווינים בתנועה, המאפשרת העברת נתונים בקצב גבוה על גבי פס רחב

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Jupiter

אלביט מערכות תציג היום לראשונה, במסגרת כנס החלל הבינלאומי שייפתח היום (27 -28 בינואר, בית חיל האוויר), את מצלמת החלל החדשה שלה, "יופיטר", הנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ומיועדת להתקנה על גבי הלוויין הישראלי OptSat 3000.

למצלמת חלל זו ביצועים משופרים בהשוואה למצלמות החלל הקודמות והיא מיועדת ליישומים צבאיים ואזרחיים.
כושר ההפרדה של המצלמה יאפשר הבחנה בעצמים בגודל 50 ס"מ מגובה שיוט של 600 ק"מ.

אלביט מערכות אלקטרואופטיקה ¬– אלאופ, היא מובילה עולמית בתחום מצלמות החלל, ומערכות הצילום שלה מהוות את ליבן של תוכניות חלל מרכזיות ויוקרתיות, ליישומים צבאיים, מסחריים ומדעיים.
בכנס יוצגו מגוון פתרונות חלל מתקדמים מתוצרתה, ובכללם מצלמות חלל נוספות, חיישנים מתקדמים ואמצעי תקשורת לוויינית.



מצלמות מתוצרת אלאופ פועלות בחלל כשהן מותקנות גבי הלווינים הישראליים האזרחיים ארוס ו-ארוס B (מצלמות "מרקיורי" ו"נפטון") וכן בשני לוויני המודיעין אופק 5 ו-אופק 7.
כמו כן, מצלמות מתוצרת החברה מהוות חלק מתוכניות חלל זרות: קוריאה (מצלמת "אוראנוס" על גבי הלווין KOMPSATII), הודו (מצלמת "TAUVEX" על גבי הלווין GSAT-4 המשמש למחקר אסטרונומי) וצרפת (מצלמת "ונוס" בתכנית CNES לניטור עולמי של נושאים אקולוגיים).



בכנס החלל מציגה אלביט מערכות יבשה ותיקשוב- תדיראן את הפתרון הצבאי החדש לתקשורת לוויינית בתנועה (SOTM), המאפשר העברת נתונים בקצב גבוה על גבי פס רחב, בהתאם לדרישה ההולכת וגוברת בשדה הקרב המודרני להעברת מולטימדיה אינטראקטיבית באמצעות לווין.
טכנולוגיה זו, שכבר הוכיחה עצמה בשוק האזרחי, יוצרת סינרגיה והשלמה לטכנולוגיות התקשורת הצבאית המיושמות במערכות ובפתרונות של אלביט מערכות.

WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח