אלביט מערכות תספק לצה"ל מערכות ראיית לילה והרכשת מטרות

בין התכונות היחודיות של מערכת המארס - יכולת תצפית והרכשת מטרות, משקל נמוך וצריכת הספק נמוכה

מאת הודעות לעיתונות.

Mars

פריצת דרך חשובה לאלביט מערכות בתחום מערכות ראיית הלילה לחייל הבודד.
המערכת מתאימה במיוחד לתוכניות השונות בתחום החייל העתידי.

אלביט מערכות הודיעה היום כי נבחרה, באמצעות חברת הבת אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה אלאופ, לספק לצה"ל מערכות חדשניות לראיית לילה ואיכון מטרות.

המערכת ששמה המסחרי MARS, הינה משקפת ידנית חכמה השייכת לדור המתקדם ביותר של משקפות לראיית לילה ופועלת בטכנולוגיה של גלאים לא מקוררים. המערכת משלבת מציין טווח לייזר זעיר, GPS, מצפן ומערכת הקלטה. בזכות תכונות ייחודיות כגון משקל נמוך, צריכת הספק נמוכה ויכולת תצפית והרכשת מטרות איכותית, היא מתאימה במיוחד לחייל הבודד, לכוחות חי"ר, לכוחות מיוחדים וכדומה.

Mars

"המשקפת הייחודית, המותאמת לצרכיו של החייל הבודד, פותחה בהתאם לדרישות צה"ל ובהסתמך על הידע והמומחיות שהצטברו בתחום זה בחברת אלאופ, שהינה ספקית מובילה של צה"ל וצבאות המתקדמים בעולם בתחום זה", אמר חיים רוסו, מנכ"ל אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה אלאופ. אנו גאים בעובדה שצה"ל בחר בנו לספק לו את המערכות המשוכללות האלו. היינו בין התעשיות הראשונות שזיהו את המגמה העולמית של מעבר ממערכות הרכשה גדולות וכבדות למערכות קלות משקל לרמת החייל הבודד. המערכת החדשה מהווה נדבך משמעותי במגמה זו ופתרון אידיאלי לצרכי החייל הבודד ואנו בטוחים כי גם לקוחות אחרים בעולם יחליטו להצטייד במערכות מסוג זה".

מערכת MARS מיוצרת במפעל אלביט מערכות אבטחה –אלסק שבשדרות.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח