אלביט מערכות מציגה בתערוכה האווירית בפארנבורו מגוון מערכות ופתרונות טכנולוגיים וביניהם:

מערכת המסייעת לטייסי מסוקים לשמור על יכולת התמצאות גם בתנאי ראות ונחיתה קשים

משפחת מערכות ראש חדשה המתאימה לסוגי מטוסים שונים, כולל אזרחיים

מאת הודעות לעיתונות.

elbit

אלביט מערכות מציגה בסלון האווירי בפארנבורו, הנפתח היום וייחתם ב-20 ביולי 2008, מגוון רחב של מערכות, המביאות לידי ביטוי את הישגיה בתחומי פעילות רבים.

בתערוכה תיחשף לראשונה מערכת המסייעת לטייסי מסוקים לשמור על יכולת התמצאות גבוהה גם בתנאי ראות ונחיתה קשים. המערכת – DUST OFF, כוללת מערכת תצוגה עילית, מערכת אלקטרו-אופטית המזהה מכשולים ומערכת מפה דיגיטלית.

כמו כן, תיחשף בתערוכה משפחה חדשה של קסדות טייס הניתנות להתאמה לסוגים שונים של מטוסים כגון מטוסי תובלה, הצלה, אימון ועוד. קסדות אלו יאפשרו לטייסים ליהנות מהנסיון המבצעי שהצטבר בחברה בשנים של פעילות מבצעית בקרב לקוחות מובילים בעולם, באינטגרציה פשוטה של המערכת ובעלויות נמוכות.

תצוגות נוספות בתערוכה:
מערכות אימון טיסה מערכת האימון הווירטואלי של אלביט מערכות מדמה מכ"מ אווירי, כלי נשק ולוחמה אלקטרונית בדומה לאלו הקיימים במטוסי קרב מבצעיים, בכדי לשפר את הביצועים ואת בטיחות הטיסה. לאחרונה, אלביט מערכות נבחרה על ידי חברת בואינג לספק לאווירית חיל הים האמריקאי מערכת אימון וירטואלי עבור מטוס האימון המתקדם T-45 Goshawk, וכן סיפקה לחיל האוויר הישראלי מאמן טיסה עבור מטוס ה"סופה" F-16I.

elbit

מל"טים
לצד המל"ט הזעיר סקיילארק I-הנמצא בשרות מבצעי בצה"ל, מוצגים בתערוכה גם דגמים של סקיילארק II, הרמס 450 המהווה את עמוד השדרה של הפעילות המל"טית צה"ל וההרמס 900 הטקטי, הכולל מערכת המראה ונחיתה אוטונומית, ומאפשר נשיאת מטען רב יותר בטיסה למרחקים ארוכים ביותר.

elbit

מערכות אלקטרו-אופטיות

חברת הבת אלביט מערכות אלקטרו-אופטיקה אלאופ מציגה את מגוון המערכות האלקטרו-אופטיות מתוצרתה, ובכללן מערכות מודיעין חזותי IMINT, מערכת הצילום האווירי קונדור 2 המותקנת בין היתר על מטוסי ה-16-F "סופה" של חיל האוויר הישראלי, מערכת MUSIC® להגנה על מגוון פלטפורמות מוטסות כנגד טילי כתף, ומערכת רב-סנסורית מתקדמת AMPS המאפשרת מודיעין חזותי (ISTAR - Intelligence, Surveillance, Target Acquisition & Reconnaissance).

elbit

אלביט מערכות מציגה בסלון האווירי גם בביתנים של חברות אחרות, בביתן Thales יוצג מל"ט הרמס 450B, בביתן יצרנית מנועי הרקטות האמריקאית ATK תוצג רקטה מסוג סטאר, החימוש המונחה ליזארד יוצג בביתן Gripen, והקסדה החדשה תשולב בטיסות של חברת Alenia על גבי מטוס C-27J.

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח