לראות את כל התמונה:

פוג'י מציגה את חוד החנית של עולם הצילום בכנס CES 2012

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Fuji X Pro
קרדיט: יח"צ קב' חברות שמעוני.




11 בינואר, 2011

פוג'יפילם (Fujifilm), חברת הצילום הבינלאומית, חשפה בכנס ה- CES 2012, תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם, שנפתח השבוע בלאס וגאס, ארה"ב, שורת מוצרים השייכים ללא פחות מ- 9 סדרות מצלמות חדשות אשר מציעות חווית צילום איכותית לצלמים בכל הרמות.
יחזקאל שמעוני, מנכ"ל קבוצת חברות שמעוני, היבואנית הבלעדית והרשמית של פוג'יפילם בישראל: "המצלמות החדשות המגיעות מבית פוג'יפילם, המיועדות למגוון רחב של שימושים, מבטיחות כי החברה תישאר חוד החנית של עולם הצילום הדיגיטלי גם בשנת 2012".
מגוון המצלמות שחושפת החברה השבוע מציע טווח רחב של פתרונות לצלמים בכל הרמות, החל ממצלמות קומפקטיות, דרך מצלמות חובבים ומצלמות ייעודיות למטיילים, ועד למצלמות לצלמים מקצועיים.



Fuji f 770
קרדיט: יח"צ קב' חברות שמעוני.

בין המצלמות החדשות ניתן למצוא מצלמות מסדרת X, הסדרה המקצועית המציעה מצלמת מירורלס ראשונה של פוג'יפילם עם עדשות פוג'ינון מדהימות והתקן חיבור ייחודי. סדרה יוקרתית נוספת היא סדרת מצלמות הפרימיום SL המציעה את הדבר הבא בתחום הצילום רב העוצמה, זאת בהמשך למסורת המצלמות בסדרה S, המבטיחה צילום איכותי במגוון רחב של מצבים והזוכה גם היא לדגמים חדשים שנחשפו לראשונה בתערוכה. כמו כן, נחשפה בתערוכה גם סדרת HS, האהובה על חובבי צילום בכל העולם, אשר מציעה צילום תמונות איכותיות לצלמים האוהבים שליטה מלאה על איכות התמונה שלהם, מבלי הצורך להשתמש בעדשות מתחלפות כמו אלו הקיימות במצלמות SLR.

סדרת מצלמות מעניינת נוספת היא סדרה F הקובעת סטנדרטים חדשים של צילום. מדובר בסדרת מצלמות דיגטליות קומפקטיות המגדירה מחדש את אופן השימוש במצלמה קטנה. בזכות עיצוב מסוגנן ומפרט טכני מעורר קנאה הכולל עדשת זום אופטי, GPS מובנה וחיישן 16 מגה פיקסל EXR CMOS מאפשרות המצלמות להגיע לביצועים מרהיבים בצילומי נוף, טיולים ומשפחה.



סדרות נוספות להן הציגה החברה דגמים חדשים הן: סדרהT הפופולרית, המציעה מצלמות קומפקטיות בעלות זום ארוך טווח, סדרהXP המציעה מצלמות לשימוש בכל תנאי מזג אוויר ומבטיחה תוצאות מצוינות לצילום בתנועה, בטבע ובטיולים, סדרה JXוסדרה JZ המציעות מצלמות קומפקטיות רב תכליתיות שלא מתפשרות על איכות הצילום, וסדרה Z המשלבת עיצוב מופתי וטכנולוגיה חדשנית ומאפשרת שיתוף מהיר של התמונות על ידי חיבור אלחוטי לרשתות חברתיות.

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח