לאחר פתיחה חזקה בתערוכת CES 2012, אולימפוס משיקה עוד 5 מצלמות

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Olympus OM-D E-M5




08 בפברואר, 2012

מצלמת רטרו "ללא מראה" עם מערכת Micro Four Thirdsשעוצבה כמחווה לסדרת מצלמות ה-OM של המותג משנות ה-70', מצלמה חדשה בסדרת מצלמות ה-SZ (סופר-זום) הקומפקטיות המצוידת בטכנולוגיה החדישה iHS המשפרת דרסטית את הביצועים בתאורה חלשה, את מהירות התגובה ואת יכולת זיהוי סצנות ונושאי צילום, שתי מצלמות חדשות בסדרת ה-TG (מצלמות קשיחות) שצוידו אף הן בטכנולוגית ה-iHS, בשדרוג מאפייני הסדרה המותאמים לטיולים ומגיעות בשלל צבעים חדשים ויוצאי דופן, ומצלמה מסדרת ה-SH הכוללת גם היא את הטכנולוגיה החדישה iHS ומצוידת במנגנון ה-Multi Recording ובמנגנון ה-Multi Framing.



Olympus OM-D E-M5

בסדרת ה-OM-D – OM-D E-M5- מצלמת הרטרו הראשונה בסדרה
המצלמה עם גוף המגנזיום הקומפקטי החדשה "ללא מראה" תוכננה בעיצוב רטרו כמחווה לסדרת המצלמות ההיסטורית של המותג משנות ה-70, מספקת תמונות באיכות של מצלמת רפלקס עם מערכת ה-Micro Four Thirds, 16 מגה-פיקסל, טווח דינאמי משופר, חיישן MOS, מהירות צילום מקסימאלית של 9 (!) תמונות בשנייה ומערכת פוקוס אוטומאטית AF המהירה ביותר מבין המצלמות הנמצאות תחת הקטגוריה.
מחיר: 5,999 ש"ח
תהיה זמינה בצבעים כסף ושחור באמצע אפריל בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

בסדרת ה-SZ – SZ-31- מצלמת הדגל הקומפקטית "Super Zoom"
המצלמה מאופיינת בעדשת זום אופטי 24x מאסיבית ורחבה במיוחד (25-600 מ"מ), בטכנולוגיה החדישה iHS המשפרת דרסטית את הביצועים בתאורה חלשה, שיפור מהירות התגובה ושיפור יכולת זיהוי סצנות ונושאי צילום. היא מתהדרת בחידושים האחרונים של המותג כמו AF (פוקוס אוטומאטי) מהיר יותר ומסך טאצ' LCD בהיר יותר. במצלמה פונקציה חדישה המספקת את היכולת לצלם תמונות סטילס וסרטונים בו-זמנית באמצעות טכנולוגיית ה-Multi Recording.
מחיר: 2,299 ש"ח
תהיה זמינה בצבעים שחור וכסוף בסוף מרץ בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

OLYMPUS TG-620

בסדרת ה-TG – TG-620- קומפקטית וקשיחה במיוחד למטיילים
ייחוד המצלמה משאר מצלמות-המטיילים הוא תוספת הטכנולוגיה החדישה iHS המשפרת את הסיכויים לצילום תמונות חדות וברורות בתנאי צילום קשים כמו תאורה חלשה או ערפל ללא "רעשים". ניתן לזרוק אותה מגובה (עד 1.5 מטרים), להטביעה במים (עד עומק של 5 מטרים) או להקפיאה (עד 10- מעלות) – והיא לא תיהרס.
מחיר: 1,699 ש"ח
תהיה זמינה בצבעים יוצאי דופן: ורוד, כחול, ירוק, לבן ושחור בתחילת אפריל בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות



בסדרת ה-TG – TG-820- מצלמת הדגל הקשיחה של הסדרה
הקשיחה החדשה משדרגת את חוויית הצילום בתנאי שטח קשים כאשר ניתן לזרוק אותה מגובה (עד 2 מטרים), להכניסה למים (עד עומק של 10 מטרים!), להקפיאה (עד 10- מעלות) או – חידוש במשפחת ה-Tough – להעמידה בלחצים עד ל-100 ק"ג. היא כוללת את הטכנולוגית החדישה iHS ולצוללנים ולחובבי הספורט הימי מבינינו, המצלמה אף צוידה במד-לחץ בילט-אין לבדיקת העומק מתחת למים.
מחיר: 1,999 ש"ח
תהיה זמינה בצבעים כחול, אדום, כסוף ושחור בתחילת אפריל בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

בסדרת ה-SH - SH-25 קומפקטית דקיקה עם היכולת לבצע 2 פעולות בו-זמנית
המצלמה החדשה כוללת את הטכנולוגית החדישה iHS ולמרות גודלה הקומפקטי, היא מצוידת במנגנון ה-Multi Recording המאפשר לצלם בו-זמנית גם סרטון וידיאו באיכות של1080p Full HD וגם תמונות סטילס באיכות של 16 מגה-פיקסל, ובמנגנון ה-Multi Framing שבאמצעותו ניתן ללכוד בתמונה אחת גם תקריב (קלוז-אפ) וגם צילום עם זווית רחבה.
מחיר: 1,799 ש"ח

תהיה זמינה בצבעים זהב, אדום, שחור ולבן בתחילת אפריל בחנויות הצילום וברשתות השיווק המובחרות

בואו לדבר על זה בפורום צילום




WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח